Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nej, sånt sysslar inte jag med.

Va f... Bajsar du inte 😮 Det är ju livsfarligt!

😛

Annons
Postat

Till skillnad från din.

Äsch, min var helskön. Nu funderar jag på att byta tillbaka till den bara för att du sa sådär 😏

Eller... Nä, den gick mig på nerverna 😛

Postat (redigerat)

Varför

Det hade nog inte tillfört så mycket. Dessutom såg jag att Gizmozis hade postat någonting liknande....2009 😱

Jag gillar att leva farligt. 😎

Jo tack, för vårrullar är så jävla biker så det inte liknar någonting 😛

Redigerat av CHAE
Postat

Jo tack, för vårrullar är så jävla biker så det inte liknar någonting 😛

Men kom då! 😠

🥰

Postat

Men kom då! 😠

🥰

Vad ska du göra? Gråta ihjäl mig 😠😏

🥰

Postat

Saddam, såg att du lagt till ny musik i listan. Steve Earle och Ron Sexsmith (!) var sköna. 😄

Postat

Dagens boktips: Jag ska bara fixa en grej i köket (Moa Herngren).

Postat

Dagens boktips: Jag ska bara fixa en grej i köket (Moa Herngren).

Kan du inte säga hur den slutar istället. 😛

Nämen, vad skriver hon om? I korta drag?

Postat (redigerat)

Fem-femtiosex

14600154.jpg

Har gjort 556 inlägg. Good for me. 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Saddam, såg att du lagt till ny musik i listan. Steve Earle och Ron Sexsmith (!) var sköna. 😄

Det var ju bra att det var nåt du gillade. Båda har gjort massor av bra grejer. Dom får ligga till nästa helg, då har jag en liten lista i listan på gång.

Postat

Kan du inte säga hur den slutar istället. 😛

Nämen, vad skriver hon om? I korta drag?

Jag saxar direkt från baksidan:

"Ingrid är ensamstående mamma, hon arbetar på ett daghem och har precis avancerat till föreståndare. Ingrid dricker vin, mycket vin. Hon lyckas ganska väl med att dölja det för sig själv och sin omgivning men hennes dotter Juni är inte lika lätt att lura. [...] Ju mer krampaktigt Ingrid försöker att hålla ihop sitt liv och visa alla att hon minsann är en duktig flicka och en bra mamma desto mer tappar hon kontrollen och hon glider allt längre ifrån lilla Juni och det hon vill vara"

Jävligt bra bok! Tragisk som fan men otroligt bra.

Postat

Ahh, så det var du som fick fart på forumet igen? 😄

Yep'r. Jag är som en oljad blixt.

Postat

Jag saxar direkt från baksidan:

[...]

Jävligt bra bok! Tragisk som fan men otroligt bra.

Alright. Får väl se. Har fortfarande lite böcker som jag inskaffat men inte läst än. Är lite dålig på att ta mig tid. xD

Postat

Alright. Får väl se. Har fortfarande lite böcker som jag inskaffat men inte läst än. Är lite dålig på att ta mig tid. xD

Ah såpass. Vad är det för böcker?

Postat

Jag var ute och löpte innan! (inte löpa som typ hundar å andra djur gör)

3km-spåret på 19min

6:20 min/km. Du har rätt, en hund har högre tempo. De är skitsnabba. Fast orkar de springa 3 km?

Postat

Nu har jag anmält mig till stockholm halvmaraton.

nä förresten, det var Ali som anmälde mig, men skit samma.

Postat

Ah såpass. Vad är det för böcker?

Den förlorade symbolen - Dan Brown (Har läst flera andra av honom och diggar dom starkt)

Luftslottet som sprängdes - Stig Larsson (Har läst de två första i Milleniumserien, blir spännande me sista nu)

Historien om världens mest kända ekvation (Faktabok egentligen, om Einstein, kärnfysik, nördigt jag vet. 😄)

Postat (redigerat)

vikken då?

Antingen blir det Dumb & Dumber eller Cargo 😕

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.