Jump to content
Annons

Hjälp mig!


perdefinition

Recommended Posts

Åkte 10 förbannade mil till IKEA för att köpa en Allak, men den var ju skräp. Jag vill ha en som ser ut ungefär som en Allak, men som funkar. Den ska vara skön att både sitta rätt och fel i, gå högt upp i ryggen, och gå att svaja(och låsa svajet). Den måste vara billig också, under 1500. Go to work!

EDIT: Är ni snälla...

Redigerat av perdefinition
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Åkte 10 förbannade mil till IKEA för att köpa en Allak, men den var ju skräp. Jag vill ha en som ser ut ungefär som en Allak, men som funkar. Den ska vara skön att både sitta rätt och fel i, gå högt upp i ryggen, och gå att svaja(och låsa svajet). Den måste vara billig också, under 1500. Go to work!

EDIT: Är ni snälla...

Kolla om du känner nån som känner nån eller liknande som vet att företag som ska antingen flytta eller gått i KK......då kan du köpa den finaste direktörsstolen för detta pris.........

alternativ nummer två, kolla typ blocket.....bra stolar kan vara förbannat dyra, men begagnat så kan man få en superjuste för lågt pris....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer att tänka på den gamla klassikern "låt hjärtat va meeeeee..." fast byt ut texten till lå r*ven va meeeee. Skinkorna måste helt klart bestämma. Eftersom vi är olika skapta. En stol måste man sitta i en bra stund för att känna om den passar en. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...