DrummerBrother Postat 18 mars 2011 Postat 18 mars 2011 Ska köpa mig ett par Yamaha ha monitorer och har tänkt mig att köpa ett par "Yamaha HS80M" Men min fråga är då: Är det nån skillnad på dessa högtalare och Yamahas gamla klassiker (som inte längre tillverkas): Yamaha Ns-10
Hellpig Postat 18 mars 2011 Postat 18 mars 2011 Vad jag har hört så är det enda som de har gemensamt att de har en vit kon... otherwise nada.
DrummerBrother Postat 18 mars 2011 Trådstartare Postat 18 mars 2011 har hört mycket skit om Ns-10 högtalarna, men är HS80M bättre eller sämre än Ns-10 högtalarna? Är Ns-10 högtalarna bra? dåliga? är Hs80M bra högtalare? dåliga? ni fattar vart jag vill komma..
Demonproducenten Postat 18 mars 2011 Postat 18 mars 2011 har hört mycket skit om Ns-10 högtalarna, men är HS80M bättre eller sämre än Ns-10 högtalarna? Är Ns-10 högtalarna bra? dåliga? är Hs80M bra högtalare? dåliga? ni fattar vart jag vill komma.. ns10 hade en bra egenskap: tydlighet i mellanregistret i övrigt rätt dålig återgivning dagens yamahamonitorer är väsentligt bättre monitorer som helhet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.