Joey Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Samson c-control Jag är på g att införskaffa en Samson c-control och laddade ner manualen från nätet för att kika lite innan inköp.En sak som jag hänger upp mig på och undrar, när jag läser blockdiagramet står det att singnalen till hörlursutaget är i mono,då kan man ju inte använda det för lurmixning och det verkar lite skumt tycker jag,tolkar jag diagramet fel eller är det på detta viset.Det finns väl några här som kör med denna och kanske kan komentera detta. Tackar på förhand//Nicke McMark _________________ From New Mill Pop Community
Fredster Postat 2 februari 2005 Postat 2 februari 2005 Samson c-control Jag är på g att införskaffa en Samson c-control och laddade ner manualen från nätet för att kika lite innan inköp.En sak som jag hänger upp mig på och undrar, när jag läser blockdiagramet står det att singnalen till hörlursutaget är i mono,då kan man ju inte använda det för lurmixning och det verkar lite skumt tycker jag,tolkar jag diagramet fel eller är det på detta viset.Det finns väl några här som kör med denna och kanske kan komentera detta. Tackar på förhand//Nicke McMark _________________ From New Mill Pop Community Skriv länken till den sidan så kan vi kika också.....
Joey Postat 3 februari 2005 Trådstartare Postat 3 februari 2005 Hej, Det är min bror som undrar om Samson c-control. Jag har tyvärr inte ännu lagt in någon medlemspresentation men planerar för att göra det. Jag antar dock att det inte är ett krav för att jag ska få hjälp på detta forum, så.................... 🙂 Jag ska se om jag lyckas att länka här på forumet. Annars kan ni väl bara kopiera textsträngen och lägga i addressfältet 😆 . http://www.samsontech.com/products/product...=1650&brandID=2 MVH Joey
Fredster Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 (redigerat) Kikade igenom blockdigrammet. Finns både tip och ring på hörlursutgången....dvs det är en stereoutgång (hade varit märkligt annars). Redigerat 3 februari 2005 av Fredster
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.