Steinb Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 (redigerat) Halloj allihopa! Jag Ă€r en gammal metal-gitarrist som orovĂ€ckande snabbt nĂ€rmar mej 31-Ă„rs strecket. Har lekt med porta-inspelningar sedan jag började spela gitarr för sĂ„dĂ€r 14 Ă„r sedan. PĂ„ den tiden kunde man genom att starta en studiocirkel hos Vuxenskolan fĂ„ hjĂ€lp med att köpa en in grejer. Köpte, sĂ„klart, en 4-kanals portastudio. En tascam, eller om det var en fostex...? Gjorde en herrans massa inspelningar iaf. Och skoj var det! Nu pĂ„ senare dar har jag snubblat över det hĂ€r med digital inspelning, och införskaffade mej ett behringer mixerbord, ett audiophile ljudkort, en shure sm57 samt Cubase SL2. Och jösses vad skoj att blev dĂ„!! Ojojoj! Ăr total novis pĂ„ omrĂ„det, och studio.se Ă€r ett lysande stĂ€lle att hĂ€nga pĂ„ och lĂ€sa gamla trĂ„dar och pĂ„ sĂ„ vis samla pĂ„ sej information! Spelar mestadels metal. Ăr det fler metal-skadade dĂ€r ute, som kanske vill samarbeta med att skriva lite lĂ„tar eller nĂ„tt - skriv ett meddelande vettja! C-ya! đ Redigerat 1 februari 2005 av Steinberg
osiris Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Hej Ă„ vĂ€lkommen till detta eminenta forum! Det finns mĂ„nga som kan vara intresserade av samarbeten hĂ€r, men jag rekommenderar gĂ€rna Addic59. Han Ă€r vĂ„r riffmajster och samarbetskung đ
HĂ„kan Ekberg Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Hej och vĂ€lkommen! Jo det finns nog ett helt gĂ€ng metall(are) hĂ€r đ Kolla min avatar den Ă€r en heavy metal dude (tennfigur i plast, fast dĂ„ blir det vĂ€l en syntare đ ) HĂ„kan
android Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Hejhej! NĂ€, hĂ€r finns mest bara vi synthare..... *önsketĂ€nkande* đ
hammagrella Postat 1 februari 2005 Postat 1 februari 2005 Metallskadad? Ja det har jag blivit ofta, krockade med pannan i en stolpe i morse... đ VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.