Jump to content
Annons

Gott Nytt År!


pxm

Recommended Posts

Annons

Kan bara instämma med föregående talare, gott nytt år och tack för ett intressant och lärorikt forum! 🙂

Ska se till att vara mer aktiv här i år, till skillnad från 2007 när jag blev medlem ;P

Redigerat av Jetblack
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä jag tycker det är jäkligt rätt att hon inte hänger här så där har du fetfel. 😑

Hon hänger visst här, dock aldrig i off-topic, det var det jag menade, men precis som de flesta andra så har hon ett alias. Vet inte riktigt men jag tror hon kallar sig Per-Albin på forumet.

Kolla i demoavdelningen, hon har några sköna:

"Internationalen i technostyle"

"Ja é tjejjen mé choklá i"

"Oops I did it again" med fiol och dragspel

Men för att återknyta till denna högaktuella tråd:

GottNyttÅr!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad hennes bror gör nuförtiden?

Salam Sim Salin har flyttat tillbaka till Istanbul, där Monas mamma fortfarande bor kvar.

Han har övertagit pappans inspelningsstudio, men jobbar numera enbart med ljudsättning av tecknad film.

I Asien är han mycket uppmärksammad för sin förmåga att göra realistiska cityljud med munnen.

Det mest fantastiska är dock (tycker jag) att han fortfarande kör på pappans gamla 486:a med Soundblasterkort.

Det var för övrigt Salam Sim som fick Mona att gå med i forumet, själv har han avreggat sig och hänger mer "Ma batakallam arabii" som är Libyens motsvarighet till "Studio Forum".

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...