Jump to content
Annons

Samplingar med David Gutta Clap sökes..


TripMan

Recommended Posts

Annons
Lemanic (oregistrerad)

David Guetta, really?!

Vi har nått botten nu. Han är en av de mest icke-originella producenterna som finns. Han vände ryggen mot sitt land och böt provokativt och kreativt samplande mot smörig och sliskig Eurolectro. Tïesto och Axwell är med i hans båt, som borde sjunka. Fort som bara F*n!

Redigerat av Lemanic
Link to comment
Dela på andra sajter

vänta nu.. för mig att jag hade lite utav hans arkiv på macen Som jag köpte på loopmasters.. Skall leta upp det eller så ligger det med TocaDisco Paket där ifall jag har rätt..

Orkar inte starta mac pro'n atm

Redigerat av zunbeta
Link to comment
Dela på andra sajter

David Guetta, really?!

Vi har nått botten nu. Han är en av de mest icke-originella producenterna som finns. Han vände ryggen mot sitt land och böt provokativt och kreativt samplande mot smörig och sliskig Eurolectro. Tïesto och Axwell är med i hans båt, som borde sjunka. Fort som bara F*n!

Folk får väl tycka om vad de vill tycka om. Sen kanske trådskaparen har fått ett beställningsjobb där kunden vill ha en låt i David Guetta stuk, och trådskaparen försöker bara få hjälp med att hitta rätt samplingar.

Finns säkert en del låtar även du inte skryter om att du gillar 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Lemanic (oregistrerad)

Folk får väl tycka om vad de vill tycka om. Sen kanske trådskaparen har fått ett beställningsjobb där kunden vill ha en låt i David Guetta stuk, och trådskaparen försöker bara få hjälp med att hitta rätt samplingar.

Fair enough.

Finns säkert en del låtar även du inte skryter om att du gillar 😉

Jovisst, när sysslade med House och inte billig Italo en mellanstadieelev kan knåpa ihop på en dag.

Redigerat av Lemanic
Link to comment
Dela på andra sajter

David Guetta, really?!

Vi har nått botten nu. Han är en av de mest icke-originella producenterna som finns. Han vände ryggen mot sitt land och böt provokativt och kreativt samplande mot smörig och sliskig Eurolectro. Tïesto och Axwell är med i hans båt, som borde sjunka. Fort som bara F*n!

Its all 'bout the money...dum dum dum da dum dum...

(Meja/Bagge)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...