Terror Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Hejsan! Marcus heter jag, född 14 mars 1990 i Stockholm. HĂ€r alltid Ă€lskat musik. Jag har spelat gitarr sedan jag var 9 Ă„r, vĂ„gar sĂ€ga att jag Ă€r ganska duktig! đ jag lyssnar pĂ„ i stort sett alla typ av musik, men till mestadels metal i alla dess former. Det Ă€r ocksĂ„ de som jag spelar in. Min hemmastudio ser för tillfĂ€llet ut sĂ„hĂ€r: En ephifone les pal standard. En "bĂ€ttre " dator med cubase en vox v40 en m-key midisynth en samson c01 mick och cakewalk ua-4fx ljudkort jag har spelat in nĂ„gra lĂ„tar men blev medlem hĂ€r för att jag kĂ€nner att jag kan utvecklas bĂ„de nĂ€r det kommer till studiobygge och musikskapande. de var en snabbpresentation av mig. Feel free to ask me anything. Tar ocksĂ„ gĂ€rna emot tips och rĂ„d đ
sadomachine (oregistrerad) Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 VÀlkommen Marcus, kul med mer metalfolk hÀr pÄ forumet.
MetalSpindel (oregistrerad) Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Hejsanhopp dĂ€r! Metalister vĂ€lkomnas varmt av mig đ
Guitar Nilsson Postat 15 december 2010 Postat 15 december 2010 Gillar ditt nick! đ Jag med. Fast lite snabbt funderade jag om det kanske var Analogfreak som myglat med olika ip-nummer. đź
Jetblack Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 VĂ€lkommen hit! Det kan aldrig bli för mĂ„nga hĂ„rdrockare hĂ€r đ
slejnard Postat 17 december 2010 Postat 17 december 2010 Jag med. Fast lite snabbt funderade jag om det kanske var Analogfreak som myglat med olika ip-nummer. đź Det konstiga Ă€r att de lĂ€rt sig anvĂ€nda tangentbord och mus. http://www.flayme.com/troll/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.