Jump to content
Annons

Privatlektioner logic


jontah

Recommended Posts

Hej!

Är sugen på att sitta med någon och ta privatlektioner i Logic Pro 9. Minst 2-3 timmar per gång.

Någon som har producerat musik inom genren house väldigt länge och kan sin sak och har kraft och driv att gå igenom allt från grund och botten. Jag tror nämligen att jag personligen lär mig mest via detta sätt.

Jag vill att allt utförs på min egna laptop så att det inte ser annorlunda ut när jag kommer hem. Alternativt om vi kan hålla lektionerna hemma hos mig.

Det jag söker är privatlektioner i paket, dvs. inte per gång eller per timme.

Jag är fattig så inga extrema priser, då vänder jag mig hellre till kurser.

Skriv i min inbox för pris, plats och för lite mer info.

Detta är något jag verkligen vill göra och möjligtvis arbeta med i framtiden. Det är musiken jag brinner för och DJ/producent.

Tycker det är mycket roligt att testa mig fram själv men har försökt så mycket att jag tappat tålamodet. Därför behöver jag din hjälp!

Svar uppskattas jätte mycket!

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Det är väl främst att få ihop grunderna till en track. Jag kan ju basics egentligen, men söker väl mer någon som har tips och knep som inriktar sig på house och kan förmedla bra pluggar/presets/knep/tips/inställningar samt soundtweaks och på toppen av detta så vill jag lära mig spela piano någorlunda bra så att jag kan öka kreativiteten och leka runt med melodier utan att det låter fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Jo den funkar men det är en länk till min justin.tv web TV kanal där jag sänder live och det är inte alltid jag är live. När jag läser vad du vill lära dig så inser jag att jag nog dessvärre inte är nån hejare på det området du söker info om. Men kom förbi och fråga kanske kan hjälpa till på nåt sätt med Logic ändå.

Lycka till

Redigerat av BurninSven
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...