PzYkBrYt Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 * LÅTNAMN: Ooh The Pain * ARTIST/GRUPP: PzYkBrYt * GENRE: Ontz Ontz * LÅTLÄNGD: 4:17 * KOMPOSITÖR: PzYkBrYt * PRODUCENT: PzYkBrYt * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 9.8 mb * STATUS: Ej färdig * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag har nu pillat lite med ett alster, om det suger fedt eller inte vet jag ej. Tanken är att en tjejkompis ska lägga sina vackra stämmor på den, om jag inte skrotar den vill säga. Kom gärna med tips & synpunkter. Jag är förberedd på det värsta tänkbara... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Jag förstår inte riktigt hur du hade tänkt lägga på sång på detta. Kan du förklara? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 25 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2005 Jag förstår inte riktigt hur du hade tänkt lägga på sång på detta. Kan du förklara? 😎 Man använder en mick osv.... 😉 Det är väl inte så svårt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Nej, men skall det vara sång? Just nu låter det mest som oljud. Eller så är bara jag som inte förstår mig på den här genren 😄 Vad kallar man sån här musik för? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 25 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2005 Nej, men skall det vara sång? Just nu låter det mest som oljud. Eller så är bara jag som inte förstår mig på den här genren 😄 Vad kallar man sån här musik för? hehe. Jag vet inte vad det är för musikgenre. Jag spelar vanligtvis trummor i ett dödsmetall & på datorn har jag mestadels gjort psytrance så jag antar att det är någon kombination. Vem har sagt att inte en kvinnoröst & lite oväsen kan låta bra tillsammans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 hehe. Jag vet inte vad det är för musikgenre. Jag spelar vanligtvis trummor i ett dödsmetall & på datorn har jag mestadels gjort psytrance så jag antar att det är någon kombination. Vem har sagt att inte en kvinnoröst & lite oväsen kan låta bra tillsammans? Jaha, det förklarar väl varför det låter som det gör 🙂 Det kan säkert passa ihop 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SystemF (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Låter bra, men kanske lite för "dovt" tror jag,, behövs lite klara highats eller nåt annat som klarnar upp mixen, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MJInc Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Det här gillade jag, framför allt de malande gitarriffen. Har iofs oxå svårt att föreställa mig att väna stämmor passar till detta. Hellre nån mörk mansröst. Dock inte så mörk som inom dödsmetallgenren. //Micke.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 SKITBRA! Kommer antagligen att bli ÄNNU bättre med en ljus tjejröst. 😄🙂 Gärna flera pålägg och lite panoreringar i och ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 26 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2005 Nu har jag pillat lite till. Nu blev det lite klarare ljudbild hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Resident Emil (oregistrerad) Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Vem har sagt att inte en kvinnoröst & lite oväsen kan låta bra tillsammans? Min hemmiljö i ett nötskal! 🙂 (Och det låter väl rätt schysst tycker jag) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jimmy.H Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Tycker det var hur bra som helst! Hoppas man får höra resultatet när hon har sjungit in stämman. Tror det kan bli väldigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 SKITBRA! Kommer antagligen att bli ÄNNU bättre med en ljus tjejröst. 🙂🙂Gärna flera pålägg och lite panoreringar i och ut. Bumpar utav bara ******** Klart det ska på sång på detta.... Testa lite fram och tillbaks med olika sångstilar, personligen skulle jag nog välja lite mer åt "light"opera 😆 eller liknande... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 26 januari 2005 Dela Postat 26 januari 2005 Känns som soundtrack till nån skräckis, bara lite flåsande mördare som saknas 😆 jag skulle nog föredra en mörk killröst istället för en tjej dock 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 26 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 26 januari 2005 Tackar! Jag har tänkt lägga lite vrål på den vid en annan tid på dygnet. Får se vad som händer. Är det ingen som har någon synpunkt på mixen? Det är lite svårt att höra allt genom en stereo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PzYkBrYt Postat 28 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Uppdaterad med lite synthar & melodier. Ge gärna synpunkter på mixen, känns som att jag grötade till det? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Överhuvudtaget inte min genré, men jag tyckte det var intressant att lyssna på och schysst proddat. Vissa panoreringar blir lite jobbiga, iaf. i hörlurar, men det funkar ändå. Bra jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.