Kricke Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Tja! nu Àr det sÄ att jag köpt mig en stealthplug till min gitarr för att kunna pilla in min musik med hjÀlp utav guitar rig. Har ett problem dock som lyder, vad ska jag spela in i? har prövat cubase och Apmlitubelive2 (stÀrkar program som medföljde i stealthplug förpackningen) men nÄgot ljud frÄn cubase fÄr jag inte ut. Försökt googlat, sökt pÄ forum, frÄgat vÀnner och allt det har resulterat i Àr pÄ början till kronisk huvudvÀrk! Tack pÄ förhand för svar! Mvh Kricke
hegobald Postat 5 oktober 2010 Postat 5 oktober 2010 Du behöver vÀlja din stealthplug som ljudkort IN i cubase. Ditt vanliga ljudkort i datorn för att lyssna OUT skulle jag tro, kör inte Cubase sjÀlv men Kolla pÄ denna guide t.ex http://www.steinbergusers.com/cubase/newbie/cubase_newbie_audio.php
Kricke Postat 13 oktober 2010 TrĂ„dstartare Postat 13 oktober 2010 Tack sĂ„ mycket för svaret! ska pröva om det funkar! Ă„terkommer med resultat đ
Kricke Postat 14 oktober 2010 TrÄdstartare Postat 14 oktober 2010 Det funka!à tack sÄ jÀtte mycket för hjÀlpen!
hegobald Postat 14 oktober 2010 Postat 14 oktober 2010 Japp.. RTFM is the shit!!! đ Det funka!Ă tack sĂ„ jĂ€tte mycket för hjĂ€lpen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.