Neosus Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 hoppet lever Din ansökan ligger i den stora mellangruppen - goda meriter, men chansen att få en utbytesplats är mycket beroende av hur den konkreta konkurrenssituationen ser ut för de universitet du sökt. Jag har ännu ingen klar bild av detta, så det här beskedet är osäkert vad gäller om du kommer att kallas till intervju. Nice rap! (Håller oxå tummen i röven) =)
Overkill Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Asså, faktiskt inte helt dålig 😛 Haha tänkte faktiskt samma.
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 😆 vrålkass asså, lite väl stereotypisk å så... men shit... lätt hört sämre på riktiga låtar 😛
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 Danger Mouse rappar väl fan inte? nop
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Overkills besked var det flummigaste jag sett. Det sa ju ingenting. Lycka till dock!
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 På Monster rappar fan Nicki Minaj riktigt jävla fett
Neosus Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Ameh tjena asså kommeru hit ofta? Nä jag åker sällan dit HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAH HAHAHAHAH HAHAH HAH HEH ...kul 😏
Overkill Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Danger Mouse rappar väl fan inte? Nä, producent. edit: för det mesta iaf. Redigerat 22 december 2010 av Overkill
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 nu ska jag tvätta mig/borsta tänder/kissa SEN ska jag: Gå och lägga mig och förhoppningsvis uppnå total egodöd genom sömn. Vakna som en förfriskad vårvind med en nedladdad gris om halsen. Gonatt.
Fidden Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm.
Pazo Postat 22 december 2010 Trådstartare Postat 22 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm. asså.....nej... Nej....ge mig boobies nu!
Fidden Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 sen så "mådde hon lite dåligt", och botade det genom att ta av sig sin tröja precis framför mig. Alltså, på riktigt?
Fidden Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 brudar med pojkvän som beter sig desperat känns lite psykfall.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 igår "ramlade" Hanna på mig, dvs tryckte upp sina bröst i ansiktet på mig när jag satt och jobbade. Sen stod hon där en stund och skrattade och sa "ojojoj, jag ramlade hahaha", medan jag försökte hitta en luftficka bland all bröstvävnad. sen sa hon att jag var charmig. Undrar om hon försöker säga nåt... hmmmmmm. Hon försökte säkert bara vara trevlig.
Recommended Posts