SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Ska köpa jazzskiva till fader idager Det var länge sen jag lyssnade på jazz. Gillade thelonius monk eftersom en mängd kritiker på fullt allvar hävdade att han inte kunde spela piano när han kom fram, och för att jag gillade musiken naturligttvis.
SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Jo, det vet jag ju. Men han kan inte vara gammal? Han är väl 14. Han har nån sjukdom.
Dingbats Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Hur många varv per minut? Mellan 200 och 500.
Dingbats Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Det var länge sen jag lyssnade på jazz. Gillade thelonius monk eftersom en mängd kritiker på fullt allvar hävdade att han inte kunde spela piano när han kom fram, och för att jag gillade musiken naturligttvis. Min pappa gillar EST. Han har allt med dem och det finns ingenting som låter som dem.
SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 EST Är det dessa? Hårdjazz. Har lite svårt att förstå varför dom kör med ståbas.
Overkill Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 gjort onlinetenta. Alla frågorna var direkta copy/paste-frågor från gamla tentor så tentan gick nog ganska bra.
SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Känns så fubbigt med onlinetentor. Måste väl gå att fuska hur mycket som helst?
Dingbats Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Fast soft. Ändå lite tråkigt iofs att man inte träffar de andra studenterna samtidigt. Lite annan känsla att sitta hemma och göra tenta/lyssna på Talib/kolla Facebook mot att sitta i en tyst sal och skriva/sudda/byta stift/snegla på den framför och så kan jag tänka mig.
Dingbats Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Kan man verkligen köpa vinare som julklappar till mormor och farmor? Min mamma föreslog det. Känns aningen skumt att det första man gör på systemet är att köpa alkohol till gamla tanter.
SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Kan man verkligen köpa vinare som julklappar till mormor och farmor? Min mamma föreslog det. Känns aningen skumt att det första man gör på systemet är att köpa alkohol till gamla tanter. Då kan du ju passa på att köpa nåt till dej själv.
Overkill Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Hatar när man får mejl och så tror man att yes nu har dom svarat men så är det nått skitmejl. Den här gången erbjudanden från mecenat.
Dingbats Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Hatar när man får mejl och så tror man att yes nu har dom svarat men så är det nått skitmejl. Den här gången erbjudanden från mecenat. Spamfilter.
Dingbats Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Vill vill vill få in Two Weeks-slingan i pampigt stycke, men hä svårt
SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Hatar när man får mejl och så tror man att yes nu har dom svarat men så är det nått skitmejl. Den här gången erbjudanden från mecenat. Skickar din mecenat skitmejl. Förresten, vad är det för skillnad på mecenat och mentor?
SadamJR Postat 20 december 2010 Postat 20 december 2010 Vill vill vill få in Two Weeks-slingan i pampigt stycke, men hä svårt Om det var lätt skulle alla göra det.
Recommended Posts