Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Afton!

Har aldrig köpt ett stativ till klaviaturer.

Har en Moog MG-1 och en Alesis Ion som jag vill få upp smidigt. Den ena ovanpå den andra.

Vart i Göteborg hittar jag billigast och bäst stativ? (Om du inte vet det tipsa om vad som helst.)

Fridens Liljor

Anders...

Redigerat av DrivKraft
Annons
Postat

Finns både Musikbörsen och Jam i Götet. Hade själv ett juste dubbelstativ som jag köpte på musikbörsen frö säkert 15 år sen.. Kostade ca 600:- om jag inte minns fel.. Riktigt stabilt och dessutom fick jag en bra vinkel på över-keyborden (som jag solade på).

Musikbörsen har sin butik på Odinsgatan 13 och Jam har sin på Första Långgatan 20

Så här såg mitt stativ ut..(ser att e-music tar 795:- för det nu) http://www.emusic.se/default.asp?do=search&text=&kategori=&grupp=&undermeny=&flik=5&exp=&info=16140#

Proel%20SPL%20252.jpg

Postat

Tackar Hegobald.

Det där ser ut att passa mig perfekt!

Då blir det en tur in till staden i helgen. Trevligt!

God afton!

Anders

Postat

Tack för visat intresse Claes!

Tyvärr är det där lite dyrare än vad jag tänkt mig. Det ser dock väldigt funktionellt ut.

Fridens

Anders

Postat

Fast tack för tipset Claes.. Jag ska nog testa en så där KM Spider bara Kurzweil får tummen ur och kan släppa sin PC3 K8 snart.. På övervinkeln ska ska jag ställa min Korg Radias då.. Eftersom stativet har snygga klämmor för kablarna så kan det nog se riktigt strömlinjeformat ut i min ministudio 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.