Florian le Sage Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 OK fine***ser du ut som på bilden förresten saverman??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 25 november 2011 Trådstartare Dela Postat 25 november 2011 Well, mer eller mindre.. 🙂 Dra ett sms när du är där, numret står på förra sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 ok see you all*** Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik71 Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Lycka till på träffen. Kunde inte vara med i kväll Från en Åby (Norrköpings) bo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Right... jag drar dit NU, är där om max 20 min. Känns för kvällen igen i typ tegeloranga jeans. svart långärmad t-shirt. Kånnvörs. Tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BurninSven (oregistrerad) Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Nä det funkade inte har tvättstugan och dam suger huset så man får väl kolla på bilderna hur skoj ni hade som ringa tröst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Padchi Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Hoppas ni hade kul! Jag tänkte ta modet till fånga och komma men när jag väl var framme så var det tydligen 23 års gräns och 22 år räckte inte. Riktigt surt, hade hoppats på en trevlig musikkonversation och lära mig lite utav de som hade varit med lite längre! Men men, jag får återkomma när jag har åldern inne. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stegrarn Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Hoppas ni blir riktigt på lyset och fyllenördar om ratio-inställningar och eq-kurvor 🙂 En ölträff i Uddevalla lär väl bara innehålla mig själv, antar jag.. Fast det är ju just vad jag har i detta nu.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Barfight över "rätt" mikrofontyp till overheads vore nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Tack för idag gubbs!! Det var tok trevligt. Det gör vi om tycker jag 😉 Förresten.......har du källa på det ? HAHAHAHAHAHHA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 25 november 2011 Dela Postat 25 november 2011 Hoppas ni hade kul! Jag tänkte ta modet till fånga och komma men när jag väl var framme så var det tydligen 23 års gräns och 22 år räckte inte. Riktigt surt, hade hoppats på en trevlig musikkonversation och lära mig lite utav de som hade varit med lite längre! Men men, jag får återkomma när jag har åldern inne. 😉 ameh! Synd att du inte hade numret till något av oss så kunde vi kanske pratat in dig. Kul att du tog steget och gick dit iaf, jag hoppas inte hela din kväll blev förstörd nu bara. Vore trist :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Pic's or it didn't happen 😑😉 Hoppas att ni hade kul i alla fall. Linköping återhämtar sig aldrig 😛 mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Padchi Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 ameh! Synd att du inte hade numret till något av oss så kunde vi kanske pratat in dig. Kul att du tog steget och gick dit iaf, jag hoppas inte hela din kväll blev förstörd nu bara. Vore trist :/ Jag drog mig vidare till de mer "barn vänliga" haken så min kväll gick inte helt förstörd. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Jag drog mig vidare till de mer "barn vänliga" haken så min kväll gick inte helt förstörd. 🙂 Ja, synd på riktigt och det känns larvigt att du inte kom in. Jag tror faktiskt vi hade kunnat snacka in dig tämligen enkelt... annars kunde vi förstås gått till nästa hak. Men du verkar ju ha humöret i behåll i af:) ... Vi får tänka på det med åldersgräns nästa gång, jag hade ärligt talat inte en tanke på det när vi bestämde hak. *** Tack som fan för trevlig samvaro och lite ansikten på avatarerna, Saverman, Florian, Pesek o Andreas! Riktigt lyckat och jag vaknade typ nyss! Jag tog nån bild tror jag... lägger upp sen om kvaliten tillåter. tjong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Förresten.......har du källa på det ?Anar jag kvällens internskämt? 😛 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Anar jag kvällens internskämt? 😛 Hehe, kanhända så... Här är ett smärre bildbevis som möjligen säger mer om mina okvaliteter som fotograf än kvällens stämning:P... we are on a serious mission guys! tjing 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Anar jag kvällens internskämt? 😛 Kan man säga =P Haha 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Mest allvarlig var ändå Vallhagen! Han satte sig i respekt med en gång 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 26 november 2011 Trådstartare Dela Postat 26 november 2011 Haha! Fan vad evil man kan se ut. Galet trevlig kväll, det får vi göra om. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik71 Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Jag försöker hänga på nästa gång . Har 5 mil till Linköping från världsmetropolen Åby. Det finns buss+tåg och bil dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Vem är vem på bilden? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Who is who, guess Who haha* Tack grabbar för en jäkligt trevlig kväll och ett riktigt trevligt hak trots schwindür bira, jag och Vallhagen avslutade ju med ett par till på fylleHamlet vilket känns idag, blev inte människa förrän nu på kvällen huuu, men detta gör vi om tycker jag, det där med Quiz på Harrys om Onsdagarna (?) lät oxå kul Saverman, ha det gött nu boys!!! 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 26 november 2011 Dela Postat 26 november 2011 Ok, jag gissar, från vänster, saverman, pesek, florian och..... glenn hysén!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Bra gissat men inte riktigt. Bilden med 4pers är från vänster till höger - saverman - widde(smög sig med på träffen) - jag - florian Vallhagen tog bilden. Hans syns på den serietecknade jag skojsade till förut idag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
therocker Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Ok, men visst finns det en viss likhet med den gode Glenn 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 27 november 2011 Dela Postat 27 november 2011 Ser ut som ett riktigt benknäckargäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.