Jump to content
Annons

Stort tack till Studio!

Recommended Posts

lizzydevine (oregistrerad)
Postat

hej alla!

Ville bara tacka alla hÀr inne för alla tips och all hjÀlp detta forum har gett mig...

De flesta studio forum pÄ nÀtet Àr pÄ engelska och det hÀr forumet gör att allt blir mycket lÀttare att sÀtta sig in i.

Tack för en bra tidning och ett suvverÀnt forum

Hoppas forumet vÀxer sig större och större och tipsen blir mer och mer...

Lizzy 🙂

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

tacksamheten Àr stor Àven hÀr.

Postat

Tackar Àven jag, forumet har öppnat möjligheter lite hÀr och var som jag aldrig skulle fÄtt annars.

Postat

InstÀmmer i tacksamheten, men lÄt det stÀnka nÄgra droppar pÄ oss sjÀlva ocksÄ...utan vÄra frÄgor kan aldrig hemligheterna lockas fram...

/Jan Olof

Postat

Word jokron!

Postat

Utan det hĂ€r forumet hade jag nog suttit hemma med en porta och inte fattat ett dugg om hur jag kan fĂ„ det att lĂ„ta bĂ€ttre... Nu sitter jag iofs med ingenting, men Ă€r pĂ„vĂ€g att köpa en dator 😉

Postat

vill bara stÀmma in med de andra, har fÄtt mycket nyttiga tips frÄn detta forum hoppas att det fortsÀtter att vÀxa!

Postat

Tack! Och jag mÄste stÀmma in med Jokron - ni alla har gjort Studio Forum till den sköna plats jag helst gÄr till sÄ snart det finns en minut över. Inte för att det Àr en "baby".

Postat

HÀnger mer Àn gÀrna hÀr och snappar upp ett och annat som

kan vara till nytta och nöje. Försöker ocksÄ att förmedla kunskap genom

tangentbordet i den mÄn det gÄr.

Tack!

Postat
PĂ„sen, du pĂ„minner om Erik Melvin i NOFX 😆

Har ingen större koll pĂ„ dem, Ă€nnu mindre pĂ„ bandmedlemmarna. Men jag tar det som en komplimang i alla fall 😄

ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

Jag tycker det Àr bra ocksÄ. Det Àr skönt att det Àr sÄ pass mycket nybörjare hÀr pÄ nÄgot sÀtt tycker jag, man kan sitta timme efter timme och svara pÄ frÄgar som Ni har, det fanns inte pÄ nÀr jag började, dÀrför sÄ sitter jag gÀrna dom timmarna och hjÀlper till sÄ gott jag kan.

Postat

Jag sĂ€ger hellre sĂ„hĂ€r: skönt att det Ă€r sĂ„ mĂ„nga EXPERTER hĂ€r, man kan sitta timme efter timme och bara frĂ„ga, dĂ€rför sitter jag gĂ€rna dom timmarna och bara förkovrar mig sĂ„ gott jag kan 😼

Postat

Tack Studioforum. Utan det hĂ€r stĂ€llet att hĂ€nga pĂ„ skulle jag vĂ€l sitta och göra nĂ„gonting konstruktivt istĂ€llet som att skriva musik, gud förbjude 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.