Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Katten i nedre högra hörnet gĂ„r inte av för hackor. SmĂ„cool musik, jag fĂ„r ta mig tid lite senare att lyssna "pĂ„ riktigt". 😕

Postat

tummen upp för Xploding Plastix!

Postat

Jag har albumet Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents vilken Àr ganska skön fastÀn det inte Àr min musiksmak egentligen. SpÄr ett Àr fruktansvÀrt hÀrligt.

Postat
Far-flung Tonic frĂ„n skivan Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents Ă€r fetast đŸ˜±

MÄste sÀga att "Treat me bad, i need the reputation" Àr bÀst pÄ den skivan. Kul att det Àr nÄgon tar upp Xploding. Trodde jag var relativt ensam i Sverige att ha upptÀckt de sköna norbaggarna. SÄg dem live i somras, komplett med livetrummis. Sjukt bra. Skulle verkligen uppskatta ett SpÄr-för-spÄr-reportage i Studio med nÀmnda hjÀltar.

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Otroligt bra!!!! Alla mina muterade tummar upp för Xploding Plastix!!

Gryma hemsidan 😆

• 4 mĂ„nader senare...
Postat

Mmm, helt klart grymma, köpte Amateur girlfriend.... för ett tag sen. BÀsta skivan.

Mitt tips - Cinematic Orchestra "Man with a movie camera" och "Motion"

Och om ni Àr mer inne pÄ experimentell jazz electronica kolla upp Jaga Jazzist.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.