k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Pamela Anderson kan ha varit mitt första runkobjekt. Har alltid tyckt hon är inte ful kanske men jävligt tråkig att titta på.. Sandra Bulloc var mera min melodi däremot..
Pico Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Ja, för längre än så kom du ju aldrig. ☺️ Om du bara visste, min son. 😛
Micke H Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Har alltid tyckt hon är inte ful kanske men jävligt tråkig att titta på.. Sandra Bulloc var mera min melodi däremot.. Tänk på hur ung jag var, eftersom hon var min allra första. Räcker med smal kropp och stora bröst så börjar det pirra i pungen på en stackars överkåt tonåring. Om du bara visste, min son. 😛 ...! 😮 PAPPA! 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hehe trodde du var en milf hunter.... 😊
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag hadde faktist sex innan jag runkade första ggn... 😄
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Länka till den där sysselsättningskurvan k9, som du och DP hade problem med.
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jaså inte det... Då gör jag det istället.. 😆😛 http://ekonomistas.se/2010/08/11/arbetslosheten-under-mandatperioden/ (Var det rätt länk? 😕😱 )
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Haha! Jag tar inte tråden så seriöst som det kanske framstår har bara så jävla tråkigt just nu.... 😛 Fast det vore ju roligare om Nattvaktaren vad den jag brottades mot där.. han har ju roligare kommentarer han
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Brukar avier på paket komma dan efter paketet kommit till uthämtningsstället eller samma dag?
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Dagen efter eftersom det tar en dag att skicka avin men har du paket/ordernummer så kan man i regel springa dit till utlämningsstället och be dom kolla om paketet finns där och då går det oftast bra att ta ut paketet även om du inte fått någon avi. Såatte!
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Brukar avier på paket komma dan efter paketet kommit till uthämtningsstället eller samma dag? Avierna brukar ju komma med paketet....
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jaha! du menade DEN typen av avier.. haha gör som Neosus föreslog tycker jag...
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Jag tänkte på packordern.. för mycket lager/butiks-arbeten i skallen just nu...
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Dagen efter eftersom det tar en dag att skicka avin men har du paket/ordernummer så kan man i regel springa dit till utlämningsstället och be dom kolla om paketet finns där och då går det oftast bra att ta ut paketet även om du inte fått någon avi. Såatte! Aha! Men jag har inget ordernummeschatte....
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet.
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet. OCH?!!?!?! Vem fan bryr sig hahah!!
Neosus Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet. Men duuuuu....det måste väl ha vart trevligt ändå juh? 😕
Dingbats Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Äh nu måste jag sova igen... Du sover väl 16 timmar om dygnet?
k9 (oregistrerad) Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Men duuuuu....det måste väl ha vart trevligt ändå juh? 😕 Ja det var den bästa tiden i mitt liv faktiskt Kul med alla djuren. Skönt att jobba utomhus året runt med. Men särkilt på sommaren när det var så mycket folk som ville ställa frågor om de djuren vi hade där. Fast det bästa var nog de tjejer som kom till stränderna för att sola iofs. Det var lite kull att kunna hämta ett lamm ur hagen så att de fick klappa det utan att behöva vara oroliga för de "stora" tackorna haha.. Men nu sova.. börjar bli yr nu..
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Hmmm här jobbade jag i några år Nyckelviken på bondgården och i skogarna och på stränderna i naturreservatet. Fin natur! 🙂
debatt Postat 6 september 2010 Postat 6 september 2010 Du sover väl 16 timmar om dygnet? Värre än mig i så fall. Jag läste en intressant artikel som sa att om man är MÄTT så sover man mer än om man är hungrig. Vilken slutsats...
Recommended Posts