Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Man tar ett stycke plånbok, går till frysdisken där pyttipannan ligger.. Och handlar! 😉

Edit: ... på affärn alltså 😠

Redigerat av Neosus
Postat
Man får sån ångest att det aldrig kommer bli någonting av en själv när man har så sjukt ambitiösa kompisar på programmet. Per är i Sydafrika som reporter nu under VM, wtf liksom. Hur får man ett sånt sommarjobb?? Orka

Men du är ju bättre än dem! å ja me

Postat

Hur kommer köttbullarna in i pytten? Och när? Och hur kan man handla på affärn, var du på taket och köpte?

Jag somnade till här, med gitarren på magen. I en timme.

Postat
Usch för att åka till svennehotell i Turkiet och beställa drinkar på hotellet med typ tomtebloss i och en jävla massa drinkpinnar, sugrör och drinkparaplyn.

Du ser, elitism har sin charm!

Och jag har min arm.

Postat
Du ser, elitism har sin charm!

Vem är elit i sammanhanget, OK eller folket på hotellet? Och varför?

Hursomhelst, jag håller med OK här.

😄

Postat
Jag är så jävla snygg så jag lär bli överfallen av ett gäng galna tjejer när som helst.

För att inte tala om alla tjejer som INTE är galna.

Postat
Vem är elit i sammanhanget, OK eller folket på hotellet? Och varför?

Hursomhelst, jag håller med OK här.

😄

Killis är elit.

Postat

Nån dag ska jag in till optikern och be dem/henne vrida på dem bakom örona så de sitter bättre, och kanske ta henne på fittan.

Postat

Nu vill Beatrice Fnask att polis och åklagare ska kunna sätta folk i fängelse utan domstolsprövning. Kan inte nån brutalt styckmörda henne snart?

Postat

Och tull och polis ska få beslagta "ännu ej förbjudna" droger. Kan vi inte sätta ännu ej anhållna i fängelse också?

Postat

"Sverige ska vara ett tryggt land att leva i för alla, oavsett vem man är eller var man bor. Brottsbekämpningen ska ske ur ett brett och nära medborgarperspektiv. Civilrätten ska vara enkel, tydlig och förutsebar. Människor ska känna att rättsväsendet finns nära dem och finns till för dem, att lagar och regler är rimliga och relevanta och att rättsväsendet fungerar effektivt och rättssäkert."

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.