debatt Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 Hos morsan välte plötsligt att antal ramar framåt i ett vitrinskåp helt utan anledning.
Overkill Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 Hos morsan välte plötsligt att antal ramar framåt i ett vitrinskåp helt utan anledning. Poltergeisten som är framme igen?
debatt Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 (redigerat) Poltergeisten som är framme igen? Ja, börjar fan likna den där filmen med lilla tjejen som ligger i sängen, vad heter den... hette den Poltergeist kanske?! Eller var det Omen? Denna gången satt hon och jag och brorsan i soffan helt lugnt och skåpet står 4 meter ifrån oss, helt plötsligt och helt oberoende av något annat så välter ramar och hamnar med nedersidan på golvet, även större tyngre ramar! Vi satt bara och gapade med öppna munnar. Som om någon vispade ned dem från hyllan Någon ram flög t.o.m. någon meter framåt i rummet. Jag tror att Poltergeisten tar sig in i mig då och då eller kanske mest hänger med som en djävla stalker. Detta kallas vitrinskåp, men där ramarna stod var hyllan längst ned, kanske 60 centimeter upp och djup inne ovanför ett underskåp i trä, ovandelen är en glasvitrin. Redigerat 16 augusti 2010 av debatt
Micke H Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 jääävlar vad grejer du har i docken! Well, jag använder allt utom ett par grejor, så... ☺️
debatt Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 Vet nån vad den ska rösta? Vilkensomhelst av er.
slejnard Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 Hrmmpf. Gick si så med sovandet. Enbart för att jag ska upp 5.30 😏 Skulle skippat kraftnappen tidigare.. 😑
Recommended Posts