Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Men ååååååååååååååååh. Bra idé att lägga alla sångböcker i ett förråd bara jag (och pazo då men han räknas inte här) har tillgång till när dom behövs dagen innan jag kommer till uppsala. 😏

Postat

Ja, det är som en djävla förstoppning!

Man kan inte få henne ur sig.

Snarare hon som inte kan få mig ur sig, if you know what I mean. sunglasses.gif

Postat

Har du hört något om ni har någon inspark eller så?

Nej. Uppror höll jag på att skriva, upprop den 26:e. Det är allt jag vet.

Postat

Jag funderade häromdagen på att börja skicka mejl till företag som har särskrivningar i sina reklamer och be dom fixa nya copywriters. Alternativt göra en wiki/hemsida och skapa en lista över särskrivningar företag gör i reklam, på hemsidor, i namn, etc. Hade varit rätt värt.

Postat

Jag funderade häromdagen på att börja skicka mejl till företag som har särskrivningar i sina reklamer och be dom fixa nya copywriters. Alternativt göra en wiki/hemsida och skapa en lista över särskrivningar företag gör i reklam, på hemsidor, i namn, etc. Hade varit rätt värt.

Lite bajsnödigt.

Postat
Owl City is a bleepy bloopy tween band that sings about meaningful stuff like ’seeing a lot of fireflies and feeling like the universe is on ur side’ or ‘what it feels like to get ur first erection.’ Just standard tween themes, yall know the vibe. The Jonas Brothers are a tween homosexual rock band who sing about ‘rock n roll’ and ‘handjobs from girls’ and ‘life with diabetes.’

Det är ju så löjliga texter på hipsterrunoff men jag älskar det verkligen. Riktigt skôj. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.