Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

lol! 😆 Både jag, Killis och Micke hade Dream theaters skiva Scenes from a memory i våra Top 10 skivor-tråden! 🥰

Visste inte att du gillade sånt Killis! 😮 Har varit mina största idoler. 😊

edit, jaha, Killis hade visst listat sina skivor 3 gånger i tråden.. 😆 Men den var iaf med första gången. 😑

Redigerat av Memphis
Postat
Det finns ett par ”mellanspår” som egentliga inte är några låtar utan bara ett hopkok av en simpel slinga musik med några väl valda textrader. Ballad från en loftsäng till exempel. Trots budskapet som talar sitt tydliga språk så finns det ingen menig att ha dom på plattan. Jag brukar kalla sådana spår för bromsspår. Man som lyssnare tappar både tempo och känsla, och allt känns mest brunt. Nej, i min Ipod är dom inte ens med i spellistan.

Dålig stil.

Postat

lol! 😆 Både jag, Killis och Micke hade Dream theaters skiva Scenes from a memory i våra Top 10 skivor-tråden! 🥰

Visste inte att du gillade sånt Killis! 😮 Har varit mina största idoler. 😊

edit, jaha, Killis hade visst listat sina skivor 3 gånger i tråden.. 😆 Men den var iaf med första gången. 😑

Scenes är fortfarande min favvo-platta. 🥰

Postat

Hur kunde jag tycka Operation Mindcrime var så jäkla bra? 😳 Queensryche har gjort MYCKET bättre plattor, men ingen av dom skulle ändå få plats på min topp tio.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.