Fidden Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Vore roligare med porrvecka istället. Vem orkar kolla på en hel porrfilm? jag orkar inte ens kolla på en hel scen utan att hoppa. Alltså inte hoppa rent fysiskt... eller... beror iofs på.
Pazo Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Vem orkar kolla på en hel porrfilm? jag orkar inte ens kolla på en hel scen utan att hoppa. Alltså inte hoppa rent fysiskt... eller... beror iofs på. Wooord!
slejnard Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VhxEwHRYhqo&feature=player_embedded
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Vem orkar kolla på en hel porrfilm? jag orkar inte ens kolla på en hel scen utan att hoppa. Alltså inte hoppa rent fysiskt... eller... beror iofs på. Haha jag vet! Då går man ju frivilligt med på att bli blueballed.
Pazo Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 För mig blire SUPERCHIPS: Grill med vitlöksdipp och Äppeldricka såndär med kolsyra som typ är cider 😮
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Om man skulle dra å köpa chips med dipp! 😄 Chirre m. dirre heter det!
Neosus Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nej, JAG är ju för faan fucking AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😠
Recommended Posts