Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 it's an infusion that is prepared in a recipient...
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nån gång när jag har tråkigt ska jag ta bort alla grejer jag "gillar" på Facebook och alla grupper. Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om. Ja. Fast jag bryr mig inte om ett skit.
Pazo Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om. hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 and a hopp. and a hepp and hopp and you don't stop popp
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆 Bonnigt! Jag säger ju så och jag bor i schtocken för fan!
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆 Sopa!
Micke H Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆 😄
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden. eh... Är du helt hundra på det?
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) eh... Är du helt hundra på det? Slap*! Bli hundra med 118100, nummerupplysning och svar på allt. 😑 Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Jag blev nog skadad att att lyssna på radio på resturangen i 6 veckor. 😄
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden. Nej, och jag skulle vilja ha källa på det.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nej, och jag skulle vilja ha källa på det. Okej! Källa
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 nähä Jag tyckte det var roligt men det e jag det.
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=F5bl7S7TI1w&feature=player_embedded&has_verified=1
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Jag tyckte det var roligt men det e jag det. Vilket?
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 För att förtydliga ifall det finns några missförstånd så är "visste du att ord X kommer av Y" i 999 fall av 1000 bullshit. I det här fallet är det med all sannolikhet ordet "lapp" som i papperslapp som ligger bakom och inget annat. mvh
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 För att förtydliga ifall det finns några missförstånd så är "visste du att ord X kommer av Y" i 999 fall av 1000 bullshit. I det här fallet är det med all sannolikhet ordet "lapp" som i papperslapp som ligger bakom och inget annat. mvh haha, ja det e klart, I was just joking around. 😛
Recommended Posts