Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Om man skulle dra å köpa chips med dipp! 😄 Chirre m. dirre heter det!
Neosus Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nej, JAG är ju för faan fucking AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😠
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 <--- They call me theawesomeguy 😑 Om 100 miljoner år kommer du vara lika meningslös som en fästing under en sten.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) på tiden, det var ju flera veckor jag tipsade om den... 😏 jamän jag e ju inte snabb! 😠 eller jo, det e jag ju fast inte liksom. 🤪 Kick-ass var rätt skön film ändå. 😄 Oväntat brutala scener bara! Rätt mycket Kill Bill över det. Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Har du sett den än Pazo? 😄 edit, skriver fel på sätt och sett hela jävla tiden! 😠 Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nån gång när jag har tråkigt ska jag ta bort alla grejer jag "gillar" på Facebook och alla grupper.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Imorn ska jag skjutsa brorsa till Landvetter, sedan träffa eventuella bandmedlemmar för att på kvällen prodda fet musik! Kan bli en bra dag. ☺️
Recommended Posts