slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Undrar hur många inlägg vi snittar var femte minut just nu? Kollade min sida...och jag vill att det tas bort. Verkar som att jag sitter här dagarna i ända (vilket jag gört 😱 ) Orka att folk ska se vad jag skriver i klengstah...
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Aha, Jo, en sitemap har jag redan. Och jag har SEO:at min sida med unika meta-descriptions för varje sida och keywords. Besvarar dock inte frågan NÄR Google uppdaterar sina databaser. 😛 Förstår det, men jag tror det crawlas rätt frekvent. Tänkte att med google-kontot kanske du kunde se sånt, jag minns själv inte.
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Förstår det, men jag tror det crawlas rätt frekvent. Tänkte att med google-kontot kanske du kunde se sånt, jag minns själv inte. Ah, det kanske görs oftare än jag trodde. Om man söker på min sida får man upp en beskrivning jag inte kände igen, som inte kommer från meta description-taggen. Och jag utgick ifrån att den var gammal, men nu tror jag vet var den kommer ifrån, och nu har jag ändrat. Det här med keywords verkar rätt knepigt dock... 🤪 Är inte helt säker på att jag gör rätt.
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Ah, det kanske görs oftare än jag trodde. Om man söker på min sida får man upp en beskrivning jag inte kände igen, som inte kommer från meta description-taggen. Och jag utgick ifrån att den var gammal, men nu tror jag vet var den kommer ifrån, och nu har jag ändrat. Det här med keywords verkar rätt knepigt dock... 🤪 Är inte helt säker på att jag gör rätt. Lekte lite med WP tidigare, och nya inlägg dök upp indexerat dagen efter redan.
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Lekte lite med WP tidigare, och nya inlägg dök upp indexerat dagen efter redan. Thänks. Jag tänkte börja blogga mer seriöst. Först tänkte jag ha ett tjugotal inlägg klara, sen ska jag börja promota och skit, tänkte jag. ☺️
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Och där dog det. Trots att 8 personer läser detta ämne. That's my cue! Adios!
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Och där dog det. Trots att 8 personer läser detta ämne. That's my cue! Adios! Nä det är lugnt...vi finns...å jag råkade pissa under tiden!!! OKEJJJ???!!! 😠
Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Varför drar alla 😠 :angry: jag menar godnatt Grahn,. 🥰 Redigerat 5 augusti 2010 av Memphis
Recommended Posts