Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vet inte, skulle tro det. Eller hoppas lite på det iaf så man får nån chans att lära känna folk utan att behöva anstränga sig lika mycket.

Japp, väldigt tacksamt med såna grejer. Man behöver inte göra någonting alls utan allt görs åt en i princip.

Postat

Fan vad hungrig jag är idag. Åt kyckling och pommes på ikea för två timmar sen, jättehungrig nu ändå. 😏

Orka att du var i gbg idag! 😮 Tänk om jag inte åkt till Ikea igår utan idag , och så hade hade jag sett dig.. 😆 Det hade varit sjukt. 😄

Postat

Orka att du var i gbg idag! 😮 Tänk om jag inte åkt till Ikea igår utan idag , och så hade hade jag sett dig.. 😆 Det hade varit sjukt. 😄

Jadu, ni kan ju snacka om Sveriges framsida hur mycket ni vill, men här bevisar du att det bara är en liten håla trots allt.

Postat

Ledsen att jag inte fixade en dejt, men jag är extremt awkward i såna situationer så bäst låta bli.

Åt bara mat på ikea med, så var inte inne nånting. 😛

Postat

Ledsen att jag inte fixade en dejt, men jag är extremt awkward i såna situationer så bäst låta bli.

Jaha NU fattar jag! Ikea ikea.

Fast Göteby är ändå litet.

Postat

Om du inte kan skaffa vänner, gå ut lite löst och prova om du kan skaffa fiender istället!

Det blir värre med åren, sägs det. Jag vet inte det.

Jag har inte ens några fiender längre.

Postat

Jadu, ni kan ju snacka om Sveriges framsida hur mycket ni vill, men här bevisar du att det bara är en liten håla trots allt.

😆

Postat

Vet inte, skulle tro det. Eller hoppas lite på det iaf så man får nån chans att lära känna folk utan att behöva anstränga sig lika mycket.

Det blir nog svårt ändå om du inte pratar med dom.

Postat (redigerat)

Det e lugnt Killis. 😄 Men orka bara äta mat på Ikea. xD

Dingis, tyckte du det var akward när vi träffades? 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Det e lugnt Killis. 😄 Men orka bara äta mat på Ikea. xD

Dingis, tyckte du det var akward när vi träffades? 😄

Det är ju gott! Dessutom har dom ju sjuka priser ibland. Mamma åt köttbullar för 16 kronor, Jonas åt isterband för 19. Det är ju billigare än vad man kan laga mat för hemma nästan.

Postat

Det är ju gott! Dessutom har dom ju sjuka priser ibland. Mamma åt köttbullar för 16 kronor, Jonas åt isterband för 19. Det är ju billigare än vad man kan laga mat för hemma nästan.

Sant. 😄 Men känns ju som man bör passa på att gå in i affärn när man ändå e där liksom. Men okej. 😄

Är det förresten bara jag som tycker Isterband låter sjuukt vidrigt?? 🤪

Postat

Vet hur det är Dingis, har haft social fobi 😉

Jag är ganska säker på att vi här i längsta bildar en grupp där folk som är obekväma i sociala sammanhang är extremt överrepresenterade. 😄

Postat

Jag är ganska säker på att vi här i längsta bildar en grupp där folk som är obekväma i sociala sammanhang är extremt överrepresenterade. 😄

Den tanken har slagit mig med. 😄

Men det senaste året så har jag förbättrat mig väsentligt. 😑

Postat

Är du full?

Lite kanske men inte mer än nödvändigt.

Okej, det var lite stelt kanske, men inte farligt. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.