Dingbats Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 har ni knullat kvinnor i sommar förresten alltså jag menar kvinnor med ögon näsa mun
debatt Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 (redigerat) Det där med Killis är intressant men jag vill höra det från honom sen. Han gjorde iofs en Gullan-manöver, dvs. en förevändning, och hänvisade till att om det stod Pazo och Overkill istället när det gick asdåligt, så kunde Pazo vurma för det på Fäjsboken och locka sina friends där att rösta på dem. Personligen tycker jag, precis som en i dåläget irriterad Pico, att tävlingsledningen klantat sig och satte 40 ersättningsröster till Overkill bara för att han inte skulle kunna vinna (på felaktiga grunder). Redigerat 30 juli 2010 av debatt
Neosus Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Hon har iofs en kvinnobuske 🤪 Om hon inte har rakat sig iofs... för då är hon....eeeehhh.....en slemmig torsk? 😳
Dingbats Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Gangbang: finns det? Hur ser en snygg röv ut? Killar, hurdan är er rövhygien? BARA undrar
Neosus Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Han gjorde iofs en Gullan-manöver, dvs. en förevändning, och hänvisade till att om det stod Pazo och Overkill istället när det gick asdåligt, så kunde Pazo vurma för det på Fäjsboken och locka sina friends där att rösta på dem. Personligen tycker jag, precis som en i dåläget irriterad Pico, att tävlingsledningen klantat sig och satte 40 ersättningsröster till Overkill bara för att han inte skulle kunna vinna (på felaktiga grunder). Ja.. sånt gör mig riktigt förbannad 😑
debatt Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Ja.. sånt gör mig riktigt förbannad 😑 Vilket, det första eller det andra eller bådadera? 😳
Neosus Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Vilket, det första eller det andra eller bådadera? 😳 Det andra menar jag. 😱
debatt Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Det andra menar jag. 😱 Ja, jo jag vet. 😄 Ska hämta brorsan vid 8.30 på sön morgon som kommer från Norrland, så jag måste lägga mig nu.
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Onkel Kånkel är fan det bästa som nånsin har hänt så jävla BRA så JÄVLA UNDERBART åhhh jag är gravid
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Hur gick de till när du runka i samma rum dingis? 😕 Sov i samma rum, började ofrivilligt tänka på het argentinsk cybersex, drog lite klatschigt i ollonet, kaboom. Stay tuned for more hot bisexual twins.
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 a cold freezin' NIGHT you are such a NERD!!! I will kill you, probably by cutting your toes off and working my way up towards your BRAIN
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Så du bara kom där i sängen? 😛 Ja, det är ju enklast så.
Dingbats Postat 31 juli 2010 Postat 31 juli 2010 Mäh... skönt att ligga där i sitt sagg 😛 nä man petar ju upp kuken lite så den inte ligger mot sängen sen går det rätt fort innan det torkar faktiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Recommended Posts