debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Men ååh, så är det inte scrubs förrän om 35 minuter. 😏 Enligt tv-tablån är det 50 minuter kvar NU till Scrubs börjar.
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Vad sött tet smakar - hur stavas tet förresten? tet thet teet teat thét theet théet théat theat teat
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 (redigerat) Vad sött tet smakar - hur stavas tet förresten? tet thet teet teat thét theet théet théat theat teat Det tror jag e rätt iaf. 😕 edit, Thét hade visst väldigt många gånger fler träffar hos Mr Google. 😑 Redigerat 29 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 (redigerat) Oki gjort. Nån som varit hos Antik-Harry i Uddevalla? 😲 😕 eh.. hm.. kanske? Vad är det för något? Affärn med antika möbler typ? Eller inte Antikvariatet då? Redigerat 29 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Nu sitter jag med min dator! 😄 :D 😄 Har ett gammalt forumfönster kvar från innan jag drog, sida 1596. Är t.o.m. gamla forumdesignen 😄 1596, jäävlar. 😄
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Skulle bara säga att nån kvinna har ringt mig tre gånger på kort tid, men bara flåsar i luren. 😳 Ring tillbaka och stöna lite då ffs!! 😄
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 NU HAR JAG SEMESTER! WIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!1!!!!11!!!! 😄😮😄🥰😱😄
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Skulle så sjuukt gärna ha en sån här bil, och kunna köra så grymt. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=DylSYX5gWVQ&feature=related
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Ring tillbaka och stöna lite då ffs!! 😄 Jag vet ju inte numret, det stod okänt nummer! 😱
slejnard Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 NU HAR JAG SEMESTER! WIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!1!!!!11!!!! 😄😮😄🥰😱😄 Grattis! 😄 Min är slut efter helgen! 😄 ...eller menar 😠
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 NU HAR JAG SEMESTER! WIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!1!!!!11!!!! 😄😮😄🥰😱😄 Grattis.
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Normalt är det taktiskt att välja semester i juni eller augusti, för statistiskt sett är juli lite sämre vädermässigt. Och av valet juni och augusti skulle jag också välja augusti. Då har man ju den kvar. Den som sparar han har.
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Äter löskokt ägg, men jag sköljde dem för kort tid, så skalet sitter kavr som berget. Min farbror äter alltid skalet också och alltid alla ben i fisken. Blää!!
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Jag vet ju inte numret, det stod okänt nummer! 😱 Ta bara och ring något okänt nummer då! 😱
slejnard Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Äter löskokt ägg, men jag sköljde dem för kort tid, så skalet sitter kavr som berget. Min farbror äter alltid skalet också och alltid alla ben i fisken. Blää!! Man ska inte skölja äggen...å framför allt inte äta!
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 (redigerat) På Västtrafik kan man ju åka på spårvagnar och bussar på en enkelbiljett (köpt i automat på fordonet eller genom ett sms) och åka tillbaka på samma biljett om det sker inom 90 minuter. Någonstans läste jag att ÅTERRESAN ska vara påbörjad inom 90 minuter från det att man startade sin resa allra första gången. Men så slog det mig... hur i hel**te ska kontrollanten kunna veta vilken hållpats jag gick på någonstans för återresan?? Var ute för detta i veckan och påbörjade återresan i Brunnsparken några få minuter innan 90 minuter hade passerat, men när jag kom till Vasaplatsen hade 90 minuter passerat. Om det då hade kommit på kontrollanter vid Vasa Viktoriagatan, hållplatsen därefter, hur f*n skulle de ha vetat att min sms-biljetts tillbakafärd startade vid Brunnsparken och inte vid Vasaplatsen??? Sedan åkte jag ytterligare flera hållplatser dessutom. Vad händer om man startar sin återresa när 89 minuter passerat, men återresan är så lång så att efter totalt 130 minuter håller man fortfarande på med den... och på stiger kontrollanter... Memphis? 😕 Redigerat 29 juli 2010 av debatt
Memphis Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Grattis! 😄 Tack. 😄 Ska sova till kl 13 imorn, minst. 😄 Min är slut efter helgen! 😄 ...eller menar 😠 🙁
slejnard Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 🙁 Får ägna sista semestertiden åt att hitta kvinnor. Plenty of kvinnor! 😑
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Ta bara och ring något okänt nummer då! 😱 Vilket som helst, menar du? Förresten... när jag tänker efter, jag tror att operatören för min Telesvarfunktion sa nåt i stil med: "vill du ringa tillbaka, tryck 2"... hehe. Ska prova.
slejnard Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Vad händer om man startar sin återresa när 89 minuter passerat, men återresan är så lång så att efter totalt 130 minuter håller man fortfarande på med den... och på stiger kontrollanter... 😕 Det är lugnt. Gäller från när du stämplar in (tror jag 😕 )
debatt Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 På Västtrafik kan man ju åka på spårvagnar och bussar på en enkelbiljett (köpt i automat på fordonet eller genom ett sms) och åka tillbaka på samma biljett om det sker inom 90 minuter. Någonstans läste jag att ÅTERRESAN ska vara påbörjad inom 90 minuter från det att man startade sin resa allra första gången. Men så slog det mig... hur i hel**te ska kontrollanten kunna veta vilken hållpats jag gick på någonstans för återresan?? Var ute för detta i veckan och påbörjade återresan i Brunnsparken några få minuter innan 90 minuter hade passerat, men när jag kom till Vasaplatsen hade 90 minuter passerat. Om det då hade kommit på kontrollanter vid Vasa Viktoriagatan, hållplatsen därefter, hur f*n skulle de ha vetat att min sms-biljetts tillbakafärd startade vid Brunnsparken och inte vid Vasaplatsen??? Sedan åkte jag ytterligare flera hållplatser dessutom. Vad händer om man startar sin återresa när 89 minuter passerat, men återresan är så lång så att efter totalt 130 minuter håller man fortfarande på med den... och på stiger kontrollanter... Memphis? 😕 Är det starta returresan inom 90 minuter eller måste man vara framme med sin returresa inom 90 minuter?
Recommended Posts