debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 (redigerat) Kom på att man kan dra regeln till dit man var, även om det är sämre, och det kan börja hacka beroende på det bredband man har, men... en gång till... Redigerat 26 juli 2010 av debatt
Neosus Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 (redigerat) Hur går det, debatt? 😆 Edit: neeej svara inte då måste du börja om igen 😱 Redigerat 26 juli 2010 av Neosus
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Nu har jag hört Deathspell Omega och "Changing the Katechon", men varför tar den slut mitt i, är detta den korta versionen? Låter som man kan tänka sig en dag i helvetet ungefär. 🙂
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Det går bra för dig märker jag 😉 1:40 lär ju vara mitt favoritparti i hela låten. Nåja, det och introt och delen i slutet när introriffet återvänder med ett väldigt styltigt och konstigt trumkomp. Vad lustigt!! Just de delarna gillade jag också. 🥰
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Hör fortsättningen nu från YouTube. Men jag behöver ingen kredit som du utlovade Croco. Det ger bara betalningsanmärkningar.
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Innehåller många olika element och tempon. Påminner om Yes och tidiga Kraftwerks därför. 😆
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 När man tar och sätter ihop första halvan med andra halvan så får man Helan.
Overkill Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Hur vet du då att det var en dubstepgrej? Typisk dubstepbas och trumkomp, men jag vet inte hur låtar är uppbyggda direkt.
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Skulle Techno gå att lyssna på mer? Eller dansband? Eller... Man måste vara öppen.
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Typisk dubstepbas och trumkomp, men jag vet inte hur låtar är uppbyggda direkt. Det framgår inte när man lyssnar på dem? Vad synd.
Linus Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Canon-kaffe i den där är mitt omdöme, om jag får vara objektiv. 😛 Bara kaffe? Kapten Zoom brukar dricka lins-soppa ur den. 😛
Pico Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Bara kaffe? Kapten Zoom brukar dricka lins-soppa ur den. 😛 😄 Hade på känn att du skulle haka på det här. xD
Memphis Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 (redigerat) Såg en dokumentär igår om hur människokroppen tar skada av saker vi gör såsom röka, supa osv. Lärde mig två intressanta saker. Vad baksmälla är samt varför man blir uttorkad dagen efter festande. Efter man supit så skall ju levern börja städa upp och ta hand om "giftet" och behöver då mycket vatten för att arbeta, och eftersom den jobbar när man sover och man då inte dricker något så måste den ta vatten från vattenrika delar på kroppen vilket bl.a är hjärnan. Så kroppen suger lite vatten från hjärnan så den krymper faktiskt ihop lite och det är därför man kan uppleva huvudvärk dagen efter. Så för att lindra bör man alltså dricka vatten. ☺️ /Doctor Memphoideus Redigerat 26 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Och man blir inte uttorkad av alkoholen isig utan indirekt pga det lurar kroppen att vi har för mycket vätska i kroppen och stöter därför ifrån sig den vätska vi har i kroppen. Det är därför vi pissar så mycket mer en festkväll, bortsett från att vi dricker mycket mer då också förstås.
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 När man då har fötts med en lever utan de enzymer som krävs för att bryta ned gifter (alkohol, läkemedel etc.), så är det omöjligt.
Memphis Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 När man då har fötts med en lever utan de enzymer som krävs för att bryta ned gifter (alkohol, läkemedel etc.), så är det omöjligt. eh.. ja?
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Ja, dom är självutnämnda satanister. Och då menar jag inte som en upprorsrörelse eller LaVeyansk satanism, utan tvättäkta teistisk dito. 😛 ONA
Recommended Posts