Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 musik Undra hur det kommer sig att Neosus kallas Grahn, men debatt aldrig musik.
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 I do not think goes way you would get the idea that to set about
Dingbats Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Vilken är eran favorit bland alla fonologiska processer? Jag gillar bla intervokalisk frikativisering. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SadamJR Postat 4 juni 2010 Trådstartare Postat 4 juni 2010 Vilken är eran favorit bland alla fonologiska processer? Jag gillar bla intervokalisk frikativisering. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Yakety yak.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Var nere på e shoppingrunda i stan. Köpte present te en bror, presentpapper, tröja, skjorta, shorts, bok och även...... ...wait.... ..wait for it...... kylskåpsmagneter! 😉 🙂
Pazo Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Tomas Lang är så sjuuuukt tysk! BARA teknik å inget annat! ☺️
debatt Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Skall aldrig köpa kylskåpsmagneter och sätta upp en massa kort och lappar på kylen. Kul om du fick tag på grejer du gillade dock Memph! Däremot har jag snubblande nära att få ryggskott, det är typ ryggskott 1/3 av tiden. Kan i stort sett bara stå upp. Hur ska man göra för att ryggskottet inte ska ta överhanden utan gå tillbaka? Nån specialstretch? Alltid ska det vara nåt. Nu när jag kånkat med mig den portabla studion till annan ort. Köpte nano också.
debatt Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 ... kanske just beroende på att jag kånkade med mig den portabla stiudion... uppemot 9 kilo i ena handen och 7 kilo i andra väskan. Inte så mycket kanske, men går man långt med det från spårvagn till bostad och har 3 gamla diskbråck, så...
debatt Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Tänkte ladda upp en bild jag tog med mobilen på min portabla studio på ny ort, men så glömde jag sladden till mobilen... :/
debatt Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Undrar om jag vågar lägga mig ned, tror inte det... attans ryggskott
debatt Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 upp och sträck, ned på ett knä, böj bakåt, knogmassera ryggslutet... såja ..
debatt Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 1923 Vintage Harp verkar som om mitt nanokeyboard påverkar hur mess läggs in, de försvinner plötsligt liksom.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Bara bra här sitter och fikar! Själv´rå? ☺️ Jorrå, e helt okej. Ska iväg på fest fast e inte jettepepp, och så e inte så många jag känner där.
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Tomas Lang är så sjuuuukt tysk!BARA teknik å inget annat! ☺️ Så sant. 😉
Memphis Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Jobbigt me ryggskott debatt, hoppas det avtar snart då.
Recommended Posts