Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Fint ni jammar pojkar!

Kalmar... det var ett tag sedan jag var där. Början av 89-90 tror jag, lirade på nåt läskigt ställe... vaknade utanför bussen med en massa myggbett. Tror det var Kalmar iallafall 😛

drloop (oregistrerad)
Postat

BadAss! 😄

Tror det berodde på att det var varmt som bara den + nåt annat ....😱

Postat

Musikvideon är som en cool reklamfilm för OP-1 ☺️

Postat

Nu bråkar min mamma och min bror. Han vill sova över hos en kompis med en annan kompis (alltså två stycken ska till en tredje person) vilket hon sa var okej när pappan till han dom ska vara hos var hemma. Nu har han dock åkt ut till lysekil (på tal om det, hur går det med stugan fidden?) så nu är det riktig FF, så nu fick han inte längre. Bestämde mig för att inte lyssna så jag satte på hög musik.

Postat

Nu bråkar min mamma och min bror. Han vill sova över hos en kompis med en annan kompis (alltså två stycken ska till en tredje person) vilket hon sa var okej när pappan till han dom ska vara hos var hemma. Nu har han dock åkt ut till lysekil (på tal om det, hur går det med stugan fidden?) så nu är det riktig FF, så nu fick han inte längre. Bestämde mig för att inte lyssna så jag satte på hög musik.

Ungefär som här, alkisarna utanför pensionärshuset hade nån argumentation med whiskeyröst, så det blev radiohead 😄

stugan går nog framåt, har inte varit där på jättelänge, är inte ens säker på att jag var där förra året, men det borde jag varit för det var nog då vi började bygga xD

Postat

jag kan sätta en månadslön på att det är ovan nämnda alkispensionärer som håller nere hyrorna i området, så jag ska inte klaga.

Postat

Ungefär som här, alkisarna utanför pensionärshuset hade nån argumentation med whiskeyröst, så det blev radiohead 😄

stugan går nog framåt, har inte varit där på jättelänge, är inte ens säker på att jag var där förra året, men det borde jag varit för det var nog då vi började bygga xD

Bor du precis vid något alkishäng eller? Känns inte som om det är första gången du nämnar dina "flytande" grannar. xD

Postat (redigerat)

ja, det verkar inte bättre. det sitter ett gäng utanför grannhuset varje dag, och de pendlar ofta mellan att vara sjung-glada (med världens mest enerverande whiskeysångröster) till att vara skitförbannade och föra de mest ologiska argumentationerna som mest verkar gå ut på att gång på gång säga att de hatar varandra.

Redigerat av Fidden
Postat
de pendlar ofta mellan att vara sjung-glada (med världens mest enerverande whiskeysångröster) till att vara skitförbannade
Låter som en uppgift för en shotgunmikrofon. Öppna fönstret så har du snart en sångtext! 😆
Postat

Du kan väl be dom köra lite på längstalåten. Hade blivit fint!

Haha, du tänkte likadant! 😄

Postat

Låter som en uppgift för en shotgunmikrofon. Öppna fönstret så har du snart en sångtext! 😆

"Haderajrajraj lalalala DADADA DAAAA DAAAAJÄÄÄVLA SKITGUBBE! HÅLL KÄFTEN! JAG HATAR DIG! NU GÅR JAG HEM OCH HÄNGER MIG, LADEDAJ DAJ DAJ DAAADADADADDAAAAA LAAALALALALAAAA"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.