Linus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Vad är en CAB-fil? Ett komprimerat arkiv av filer, inte riktigt som .zip men åt det hållet. Används av installationsprogram i Windowsmiljö för att installera program.
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Ett komprimerat arkiv av filer, inte riktigt som .zip men åt det hållet. Används av installationsprogram i Windowsmiljö för att installera program. Ok, jag har "problem" såtillvida att mitt AntiVirusprogram tar extremt lång tid på sig just när det ska söka igenom cab-filerna. Det stannar helt enkelt. 😐
Neosus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 (redigerat) förr använde jag 0.75mm (gula spetsiga dunlop) Redigerat 9 juli 2010 av Neosus
Neosus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 ...men nu använder jag röda trubbiga "jazz" plektrum 1mm
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Fast såhär Your browser does not support the HTML5 audio tag Glömde lyssna igår, värsta proffsigt ju! 😮 Du e dukti.. 🥰😊
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Killis, har du hört den feta låten jag nyss skickade på spottan till dig?? 😮 Huuur fet som helst!! 🤪
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 (redigerat) Här e min och Lollos nya låt.. Lite Regina Spektor-influerat typ.. eller nått. 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag Va tycker ni? 😱 edit, fail, funkar ju inte. 😠 edit, fixat, tror jag. Redigerat 9 juli 2010 av Memphis
Neosus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Här e min och Lollos nya låt.. Lite Regina Spektor-influerat typ.. eller nått. 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag Va tycker ni? 😱 edit, fail, funkar ju inte. 😠 edit, fixat, tror jag. Hon låter lite som Robyn.. Jag lyssnar vidare och grunnar lite på det men spännande låt är det
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Hon låter lite som Robyn.. Jag lyssnar vidare och grunnar lite på det men spännande låt är det Ja, det gör hon faktiskt. ☺️😄 men spännande låt är det 🥰 Kul att du tycker det! ☺️
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Tänkte lägga upp den på forumet och så och så.. 😑 För feedback typ. Den saknar något för att ge den lite mer liv. Och så e jag ingen stjärna på att mixa. 😛
Overkill Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Ska lyssna sen memphan! Nu kollar jag på en film jag vet du kommer gilla, noah and nick's infinite playlist. 😄
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 En originell låt men jag gillar´t! Du e dutti oxå 😄 xD Tack, men du kan va. 😊 xD
debatt Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Fyy... vilken sur uppstötning. När jag får såna svider det i gommen och halva hjärnan. God natt!
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 (redigerat) Äre Lollo som hittade på melodin och text och så? På denna låten e det till största del hon som gjort det ja. Hon e oxå dutti. ☺️ Rätt gött på verserna när hon inte ligger så precis på takten fast ändå ligger i takt. 🤪😄 Redigerat 9 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 (redigerat) Ska lyssna sen memphan! Nu kollar jag på en film jag vet du kommer gilla, noah and nick's infinite playlist. 😄 Ålrajt?! 😮😄 Redigerat 9 juli 2010 av Memphis
Neosus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 På denna låten e det till största del hon som gjort det ja. Hon e oxå dutti. ☺️ Rätt gött på verserna när hon inte ligger så precis på takten fast ändå ligger i takt. 🤪😄 Ja, mina hjärnceller snubblade runt och slog frivolter men hamnade ändå rätt! Hon e jätte dutti!
Memphis Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Ja, mina hjärnceller snubblade runt och slog frivolter men hamnade ändå rätt! 😆 Kan tänka mig det. 😛 För takten på låten e typ jättekonstig oxå. xD På versen får man räkna 1-7 och 1-8, sen runt igen. Sedan vanlig 4takt på räffen. 😛
Neosus Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 😆 Kan tänka mig det. 😛 För takten på låten e typ jättekonstig oxå. xD På versen får man räkna 1-7 och 1-8, sen runt igen. Sedan vanlig 4takt på räffen. 😛 Bra snickrat! ☺️
Recommended Posts