Memphis Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Ja fast pruta (eller prutta) på den ändå 😄 Funderar seriöst på att köpa den idag faktiskt.. 😑 Ska dra te gymmet och fundera ett tag. 🙂
Neosus Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Funderar seriöst på att köpa den idag faktiskt.. 😑 Ska dra te gymmet och fundera ett tag. 🙂 Ja, gör det! 😄
Pazo Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Fick en 3:a på Fluidmekaniken! Gött! Den tentan kändes inte så bra så de var la rättvist 😑
Pico Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Fick en 3:a på Fluidmekaniken! Gött! Den tentan kändes inte så bra så de var la rättvist 😑 Sopa! 🙂
Overkill Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 Sopa! 😑 Är du som jag besviken på att det inte är någon uppladdning inför försnacket som det var under OS? Hade varit kul höra André och Ola snacka skit. 🙂
Pazo Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 HAHAHA!! Blev lite fundersam till varför min syrra kom hem direkt från jobbet å slängde in massa kläder i tvätten! 🙂 Tydligen hade nån alkispanshis bajsat sönder hela sin säng! Så gav han henne lakanet bara rakt av så att hon hade fått bajsklet på sig! HAHAHAHAHAHA 😑
Overkill Postat 21 juni 2010 Postat 21 juni 2010 HAHAHA!!Blev lite fundersam till varför min syrra kom hem direkt från jobbet å slängde in massa kläder i tvätten! 😄 Tydligen hade nån alkispanshis bajsat sönder hela sin säng! Så gav han henne lakanet bara rakt av så att hon hade fått bajsklet på sig! HAHAHAHAHAHA 🙂 😄😑
Recommended Posts