Pazo Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 VAFAN SEBBE! Jag svarade inte på ETT sms. Vafan vill du!?!?
Overkill Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 VAFAN SEBBE! Jag svarade inte på ETT sms. Vafan vill du!?!? Nej, två.
Overkill Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Skulle behöva hängslebyxor och en röd keps så kan jag vara Super Mario på insparken.
Overkill Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Ja, får gå till myrorna sen när jag är i uppsala. Med lite tur finns det hängslebyxor där med.
Pazo Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 ÄPPELPAJ 😮 är fett gott, blev assugen nu bara för de 🙁
Pico Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag är ganska säker på att vi här i längsta bildar en grupp där folk som är obekväma i sociala sammanhang är extremt överrepresenterade. 😄 No shit! 😛
Pico Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Uj, ploppar snart trumhinnorna. No more hörlur for you!
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag tror det är fler som är socialdåliga än man tror, vilket många också tror så då tror jag samma så egentligen tror jag tvärtom, det vill säga samma fast annorlunda alltså att jag måste köpa julgrahn snart 😱
Overkill Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Uj, ploppar snart trumhinnorna. No more hörlur for you! ujuj-tråden får ny inriktning
Pico Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 (redigerat) ujuj-tråden får ny inriktning Hann tänka i de banorna jag med. 😄 Redigerat 4 augusti 2010 av Pico
Dingbats Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Fan vad gott det är med räkost. Vad stor fagott träden... kämde.
Neosus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag hatar att vara social. Det sätter en konstig press på mig så att jag knappt vet vad jag ska göra.. Det blir total blackout i hjärnan. Det brukar gå bra med lite sprit i blodomloppet. 😑
Linus Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Jag skulle köpa den mest ergonomiska musen idag. Jag provade allt somm finns och det slutade med att Microsoft, Logitech m.fl fick spö av en gamer-mus! 😳 Den hade dessutom skönt glid och pekaren rörde sig otroligt exakt - men jag trodde aldrig jag skulle köpa en gamermus... The SteelSeries Ikari Laser mouse features programmable macros for RTS and MMO gamers and a high precision sensor suitable for FPS gamers.Ehmm. Men...jag spelar ju inte spel. Och den har massa programmerbara knappar som ändå bara är för Windows... Hjälp?! 😱
Recommended Posts