Jump to content
Annons

Hammagrella?


Henke

Recommended Posts

Annons

Näe, sorry han sitter inne. 😛

Han hade snott en melodi och satt text till, tror det var "Do they know it´s christmas". Det kom till Sir Bobs kännedom, så han sitter på obestämd tid i ett fängelse utanför Newcastle. Silbersky har varit där flera gånger och förhandlat men antalet åtalspunkter växer lavinartat. Bono, som är en stor vän av det mesta, har lämnat in en stämning avseende plågsamma ljudförsök, och det blev visst fällande på den punkten också.

Laila Frevialds är kontaktad, men hon sa i ett pressmeddelande att det är bra att England tar hand om vår "smutsiga byk".

Jag har försökt få till protestlistor, men har hittills endast fått tre underskrifter:

Min, Hammagrellas egen samt Gudrun Shymans. Hon tror att Hammagrella är en kvinna, misshandlad av Sveriges alla män, och jag har inte vågat säga sanningen.

Jag tycker det är fegt av Hamma att gömma sig bakom "tjänsteresa till staterna", men jag tror han hade hoppats på en relativt kort kort tid bakom lås och bom.

Tyvärr ser det ut som att vi aldrig mer kommer att få se Hamma här igen, eftersom staterna har begärt honom utlämnad. Tyvärr är det Bush i egen hög person som engagerat sig tillsammans med guvernören från Texas, och deras avsikt är att göra "processen kort" med Hammis, som Bush sade innan han skrattande avslutade presskonferensen. Han sade också att "Without Hamas, we gonna see a better world rise in the morning". Det är fruktansvärt. Hammagrellas kusin från Pajala, Lill-Pudas, har lagt sig i en låda på Sergels Torg, gå gärna förbi och ge ert stöd. Det är han som ligger i en kartong från en bakprojektionsTV under ett plakat där det står "SCHLÄPP MIN KUSSE"

Men men, livet går vidare. Vi har ju kvar alla hans käcka låtar att glädjas åt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här e jag! Villkorligt frisläppt om jag lovar att hålla minst 200 meters avstånd till jullåtar i fortsättningen.

Tack ®offe för den smaskiga muffins-tårtan du skickade till finkan. Tyvärr upptäckte jag inte filen förrän det var försent, men det fixade fängelseläkar'n med några snabba buk-snitt 😆 .

Skönt att vara tillbax....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde att Lasse Holm hade skrivit en ny hyllningssång efter frisläppningen texten gick något i stil med

Mozzarella hammagrella funnichella tra la laaaaa... 😆

😆

Välkommen tillbaka till det riktiga livet Hamma! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen tillbaka till det riktiga livet Hamma! 😆

Det riktiga livet börjar den 28/1 vid bögringen på t-centralen ..klockan 19:00

La-cocca-raaaaatscha, la-cocca-raaaatscha 🙂

Fast det kommer inte att bli det riktiga livet, det kommer att bli ett jävla liv...

Måste det bli så sent förresten? Kan vi inte träffas direkt efter jobbet. Typ halvfyra, hm okej då, fem?

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 så sent? ska du vara hemma vid tio? eller är det mörkret som oroar... kanske en skepnadsförvandling vid tieslaget 😆

®off-ulven ..BwaahHAhAHHahhAH...

🙂

Jag slutar prick 5 och vill ha en stund att pudra näsan, plocka bort navelludd och kolla så bissingarna glänser...

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 så sent? ska du vara hemma vid tio? eller är det mörkret som oroar... kanske en skepnadsförvandling vid tieslaget 😛

®off-ulven ..BwaahHAhAHHahhAH...

😄

Jag slutar prick 5 och vill ha en stund att pudra näsan, plocka bort navelludd och kolla så bissingarna glänser...

Näe inte Roff-ulven, utan VA?ROLVEN! 🙁 En hemskt uslig varelse som endast äter musiker till frukost eftersom de skriker tonrätt när han biter av dem armar å ben..MWWWUUUAAaaaaa ha ha ha ha 😛

Ja ja, det får väl bli 19:00 då, så åker ock jag hem emellan och polerar filsingarna.

/Rolven

Link to comment
Dela på andra sajter

[O-T]

VA????Rolven.. 😏😆😆 ..gahH.. han är ju tondöv...det syns ju på namnet... Den kommer inte ens höra musikerns ljuva avgrundslibretto under tiden han blir lemlästad av den hörselskadade hårbollen...

Möjligtvis att VA?Rolven kan kroppspråk och är duktig på att tolka den krampaktiga hållning en annan människa har när den blir utsatt för våldsdåd...

..eller vad..

[/O-T]

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Näe, sorry han sitter inne. 🙁

Han hade snott en melodi och satt text till, tror det var "Do they know it´s christmas". Det kom till Sir Bobs kännedom,

Öööhh...men det var ju Midge(t) Ure från Ultravox som skrev låten, eller hur? Vad fanken har då Geldof med saken att göra -- aha! Är de OCKSÅ ihop? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

[O-T]

VA????Rolven.. 🙂😛😄 ..gahH.. han är ju tondöv...det syns ju på namnet... Den kommer inte ens höra musikerns ljuva avgrundslibretto under tiden han blir lemlästad av den hörselskadade hårbollen...

Möjligtvis att VA?Rolven kan kroppspråk och är duktig på att tolka den krampaktiga hållning en annan människa har när den blir utsatt för våldsdåd...

..eller vad..

[/O-T]

Demo, när den förvanskade hårbollen börjar såga sig igenom din armbåge med sina trubbiga små elaka mjölktänder så börjar även du efter 23-29 minuter att skrika så att en döv hör det, och då är det alltid en fördel om skriken följer den kromatiska skalan. Kropps-språket är hårbollen inte så bra på, mer än att han kiknar av skratt när de arm- och benlösa resterna av amatörmusikern likt en daggmask hög på hårspray frenetiskt försöker slafshalka sig fram mot Karolinska..

Detta bör väl btw vara ett praktexempel på vad som är OT i ett musikerforum?

Det har också uppdagats att vi har pubkväll på jobbet den 28e, den öppnar fyra, så jag kommer förmodligen att vara i toppform till bögringsträffen 😄

Om ni ser en Nisse i tomteluva som går ringen runt och ylar va-CUUUM va-CUUM så lotsa mig varsamt till pendeltåget mot kungsängen.... 😎

Såg att Rockis, still alive and kicking, kommer att förära oss sin väna uppenbarelse 😎 Kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...