bonsoirjohnjohn Postat 10 maj 2010 Postat 10 maj 2010 Finns det nån möjlighet att ändra tempot så, utan att dom andra spåren påverkas?
bonsoirjohnjohn Postat 10 maj 2010 Trådstartare Postat 10 maj 2010 Ingen som kan? Går det i andra program?
Demonproducenten Postat 10 maj 2010 Postat 10 maj 2010 Ingen som kan? Går det i andra program? om jag fattar rätt vad du vill göra så ja, i vissa program kan man dra i ljudfilen så den får rätt längd = anpassning av tempo har för mig acid fixar detta
bonsoirjohnjohn Postat 10 maj 2010 Trådstartare Postat 10 maj 2010 om jag fattar rätt vad du vill göra så ja, i vissa program kan man dra i ljudfilen så den får rätt längd = anpassning av tempohar för mig acid fixar detta Hm... får kolla upp det då , men hoppas det går med reason eller record också. Om nån kan...
Ken Kängström Postat 10 maj 2010 Postat 10 maj 2010 Hm... får kolla upp det då , men hoppas det går med reason eller record också. Om nån kan... Du kan markera de noterna du vill ändra tempo på, sedan väljer du "scale tempo" i toolsfönstret.
bonsoirjohnjohn Postat 25 juni 2010 Trådstartare Postat 25 juni 2010 Du kan markera de noterna du vill ändra tempo på, sedan väljer du "scale tempo" i toolsfönstret. Men då blir väl inte det hur ska man säga... steglöst, man kan inte göra typ ett fallande tempo?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.