Jump to content
Annons

Hjälp med sånglogga.


Nexustwins

Recommended Posts

Hejsan skulle behöva just din hjälp till att göra en sånglogga... Har en färdig melodi, det ända jag behöver är din röst. Bifogar nuvarande sångjingle,i låg kvalitet.

Bifogar lite info om vad vi vill göra med radiostationen, för att du ska veta vad vi söker.

Hoppas på att just du kan hjälpa oss

Mvh/ Rasmus

---------------------------

Om PowerFM

PowerFm är en relativt nystartad webbradio som bygger på ideellt arbete. PowerFm är uppbyggt så som vi tror du som lyssnare vill ha det inom radio. Vi tror på bra musikrotation varvat med snabbt prat ifrån våra omåttligt populära och duktiga programledare.

PowerFm spelar en gedigen musikrotation innehållande elektronisk musik ifrån genrés som dance, house, up-tempo, trance och även 90-talet. Vårat musikarkiv uppdateras varje vecka med nya och fräscha låtar som vi tror kan bli hits ute på dansgolven. Själva målet med musiken är att få dig som lyssnare trogen.

PowerFm riktar sig främst till ungdomar men också övriga åldrar. Själva målet är att få fler ungdomar att våga börja sända och prata i radio. Det viktigaste PowerFm står för är att underlätta för dagens ungdom att inte förhålla sig till droger, alkohol och kriminalitet.

Sanglogga_lagkvallitet.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej, har lyssna på ljudprovet. Är det exakt så du vill att det ska låta men med en annans röst?

robc

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja något ungefärligt iallafall, skulle kunna tänka mig ännu en till inspelning med 3 delar

Power --- --- F --- --- M

Samt den du hörde - Powerfm

Melodi slingan ska ju vara ganska lik iallafall eftersom det är den melodin som marknadför oss, det är den lyssnare ska komma ihåg när dom lysnat på stationen.

Den som hjälper mig med detta får sin röst hörd väldigt mycket på radion =) Kul projekt för den som vill komma ut i media med andra ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hägglund (oregistrerad)
Ja något ungefärligt iallafall, skulle kunna tänka mig ännu en till inspelning med 3 delar

Power --- --- F --- --- M

Samt den du hörde - Powerfm

Melodi slingan ska ju vara ganska lik iallafall eftersom det är den melodin som marknadför oss, det är den lyssnare ska komma ihåg när dom lysnat på stationen.

Den som hjälper mig med detta får sin röst hörd väldigt mycket på radion =) Kul projekt för den som vill komma ut i media med andra ord.

Vad är du villig att betala för jobbet?

Link to comment
Dela på andra sajter

På grund av ekonomin på webradiostationer, inte är ngt att hurra för (pga stim, ifpi) Blir detta inget som kan betalas, därför lade jag detta sammarbeten.

Blir mer att den som gör detta får ut sin röst i radio. Får vara med att göra det som visar vad hela radion står för. Jobbar själv med reklam produktion för SBS radio, för tillfället. Gör jinglar åt stationen för att det är kul, och ajg älskar det jag gör.

MVH / Rasmus T

Link to comment
Dela på andra sajter

Hägglund (oregistrerad)
På grund av ekonomin på webradiostationer, inte är ngt att hurra för (pga stim, ifpi) Blir detta inget som kan betalas, därför lade jag detta sammarbeten.

Blir mer att den som gör detta får ut sin röst i radio. Får vara med att göra det som visar vad hela radion står för. Jobbar själv med reklam produktion för SBS radio, för tillfället. Gör jinglar åt stationen för att det är kul, och ajg älskar det jag gör.

MVH / Rasmus T

Så kul är det inte så jag skulle göra det gratis... Vi får hoppas att nån annan gör gratis jobb åt dig. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, ska höra m frugan om hon vill hjälpa till lite. Vill ni ha det det som en rå wavfil eller ska jag trycka till den med komp+limiter mm.

Vi tar resten av kommunikationen via PM..........

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...