Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Vad står "PG" och "SA" för? Handlar om urvalsgrupper, från VHS statistik om intag. Till en B-kurs.
Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 hehe, gjorde massor av röra idag igen. en burk kikärtor, en burk vita bönor, en burk kidneybönor, ett paket bönsalsa och så ett paket krossade tomater samt en och en halv gul lök. fett gott 😄 och så lite bulgur och falafel till det.
Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 den här är TUNG: http://www.youtube.com/watch?v=EcLiJNwtCZE
Pico Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 den här är TUNG: http://www.youtube.com/watch?v=EcLiJNwtCZE Faktiskt.
Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 En ambitiös studieplan är att jag väljer nationalekonomi som inriktning och att jag första terminen även läser Tillämpad statistik (15 hp) på halvfart. När jag sedan är klar med min kandidat söker jag master i nationalekonomi och termin 3 när man är fri att göra lite valfritt tar jag företagsekonomi. Nationalekonomi är faktiskt kul och tror det är mer något jag kan tänka mig att jobba med än statskunskap (framförallt eftersom det är mycket svårare med jobb om man är statsvetare). Företagsekonomi och statistik är kanske inte jättekul, men det lär vara bra meriter.
Neosus Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Ska koka mig en kopp choklad.. De va länge sen sist! 😄
Neosus Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 (redigerat) Antikrundan i Grängesberg xD Edit: Antikrundan i ett ord... 😄 Redigerat 8 april 2010 av Neosus
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 MÄÄH!Varför ska musikprogram lagga!!! Så har man köpt monsterdator, köpt program,pluggar lagligt och ändå så funkar inte skiten som den ska. 😄
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 (redigerat) Skulle jag göra det är jag färdig 2018. XD 🙂 Jag vet fortfarande inte om jag ska läsa "bara" högskole eller Civil.. 😄 Ifall sistnämda så e jag färdig 2014. xD Redigerat 8 april 2010 av Memphis
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Beror ju lite på hur situationen på arbetsmarknaden ser ut när jag tar examen.
Overkill Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 Jag ska nog läsa master så då är jag klar 2014, förutsatt att jag kommer in på masterutbildningen. får bara ångest av att tänka på framtiden 😄
Memphis Postat 8 april 2010 Postat 8 april 2010 mäh, bara att chilla, det mesta löser sig liksom. 🙂 Nu ska jag se film 😄
Recommended Posts