Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag har förresten Voddler invites ifall någon vill ha. ☺️

Jag vill! 😄

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Skicka din email då. här eller pm, eller mail, eller post, eller telegram, eller bredvduva.. your choise. ☺️

Postat

Micke, har du hört bandet M.A.N (Massive Audio nerve) ? Sjukt tunga. ☺️ Gittaristen har 7strängad gitarr med kvartstoner mellan banden! xD

Postat
Micke, har du hört bandet M.A.N (Massive Audio nerve) ? Sjukt tunga. ☺️ Gittaristen har 7strängad gitarr med kvartstoner mellan banden! xD

Nope, lät coolt. 😄 Meshuggah typ.

Postat
Choise? 😄

Whats the fuck up with all besserwissers in längsta! 😆

Orka märka bokstäver. ☺️

😛

Postat
Nope, lät coolt. ☺️ Meshuggah typ.

Jo, lite Meshuggah typ fast dom här e lite roligare tycker jag. Göteborgare oxå! xD

Postat

Jag har världens bästa flickvän! Hon har märkt att jag varit lite nere på senaste tiden, så hon ska åka över till mig och fixa middag och film åt oss till ikväll! ☺️

Postat
Jag har världens bästa flickvän! Hon har märkt att jag varit lite nere på senaste tiden, så hon ska åka över till mig och fixa middag och film åt oss till ikväll! 😄

Crash? ☺️

Postat
Jag har världens bästa flickvän! Hon har märkt att jag varit lite nere på senaste tiden, så hon ska åka över till mig och fixa middag och film åt oss till ikväll! 😄

Vicken härlig tjej asså.. ☺️

Postat

Det är fan pinsamt när man kollar ett fotoalbum på facebook för att nån kompis är taggad i det och sen ser man en snygg tjej och så visar det att man har en mutual friend och det är ens lillebror. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.