Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Så vad har du riggat loopen runt? Ett kvastskaft? Det här kan bli big buisness.

Jag har inte gjort nån anordning så, jag kör på runt fingret bara.

Nu har jag klippt sönder loopen i små delar och sätter ihop den igen i slumpmässig ordning.

Postat

ööööh... Började göra musik. Skulle bli sådär skön låt iom att jag spelat in tambrin och shaker. Så jag började på låten. Sen tog jag in basen och skulle göra skön wobblebas. Sen råkade jag sätta på fel dist på basen. och då bah WAAAAAAAHHHHH... ASTJOCK bas verkligen. Helt enorm. Så å vart jag tvugnen att göra en astrjock låt och inte alls de jag tänkt i början 😲

Postat
ööööh... Började göra musik. Skulle bli sådär skön låt iom att jag spelat in tambrin och shaker. Så jag började på låten. Sen tog jag in basen och skulle göra skön wobblebas. Sen råkade jag sätta på fel dist på basen. och då bah WAAAAAAAHHHHH... ASTJOCK bas verkligen. Helt enorm. Så å vart jag tvugnen att göra en astrjock låt och inte alls de jag tänkt i början 😲

Hur mycket låtar gör du egentligen!

Postat
Jag har inte gjort nån anordning så, jag kör på runt fingret bara.

Nu har jag klippt sönder loopen i små delar och sätter ihop den igen i slumpmässig ordning.

Vad vill du uppnå med detta? Du vet väl att du ligger, typ, 60 år efter.

Postat
Hur, var? Du får det för 2000.

Lägg ut den på blocket bara så nappar någon snabbt ska du se.

Postat
Vad vill du uppnå med detta? Du vet väl att du ligger, typ, 60 år efter.

Ja, men hur mycket efter ligger man inte om man spelar in en gitarr med en mikrofon.

Postat
Ja, men hur mycket efter ligger man inte om man spelar in en gitarr med en mikrofon.

Undrar bara varför du gör detta. Nåja, huvudaken är att tonhuvudena är avmagnetiserade.

Postat
Kan ni ungdomar va snälla och lägga ut förslag på bra popmusik, med melodier, som finns på spotify? Behöver nåt att lyssna på.

Vad som helst med of Montreal, särskilt det tidiga. Vet inte vad som finns på Spotify, men kanske The Gay Parade eller Coquelicot.

Postat
Saddam, har du hört Regina Spektor? Imogen Heap? José González?

Har hört namnen. Regina spektor har jag hört. Ska lyssna mer på dessa. Tackar memphis.

Postat
Er do sur för jag sa du var bron? Jak er oxå bron. Kom igen. Tre band/artister att lyssna på, snabbt.

Nä jag fattade bara inte frågan först 😲

men okeeejj!

-The Mars Volta

-Justice

och öööööööh

-Major Lazer

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.