Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

WOHOO!

Vart på stan å köpt grejer! 😄 :D

Köpte två sånna shakerägg, en tamburin. Vattenavstötande för att spraya på skor. Spray för att skor inte ska lukta. Ett par braller. ett lås. Hittade en tröja på myrorna. Och så lite stuff på ica 😄

Postat
Var är memphis? 😄

Orka att jag varit här hela dagen och inte du, och så lämnar jag en stund och så kommer du och frågar.. "Var e Memphis?"

xD

Postat (redigerat)
Nästa vecka ska jag börja jobba för första gången sen mitten av december.

Jaha Kul Saddam! Jag tror barnen har saknat dig asmycket. 😄

edit, ja, det var alltså seriöst menat.

Redigerat av Memphis
Postat
Vem lämnade du stunden till?

En ascool Blippblopp-låt jag började med inatt halv 3 typ. Tänkte fortsätta lite. 😄

Postat
Tack, tror jag. Vadå edit?

Ja, alltså, det kändes som det kunde tolkats ironiskt, ville undvika missförstånd.

Postat
Ja, alltså, det kändes som det kunde tolkats ironiskt, ville undvika missförstånd.

Nu blir jag riktigt misstänksam. Vad menar du egentligen?

Postat
Har du köpt en riktig bandspelare?

Jag har haft en sen länge, min pappas arbetsplats gamla. Han jobbar på en skola.

Fick till ett par snygga trumloopar! Men det är svårt när man bara har två händer.

Postat
Jag har haft en sen länge, min pappas arbetsplats gamla. Han jobbar på en skola.

Fick till ett par snygga trumloopar! Men det är svårt när man bara har två händer.

Eller oxå kan man använda en - computer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.