Gote Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 "batmanvssharkwithlightsaber" 😳 Som jag ser det är det batman som har vapnet... 😉
Micke H Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Den där bilden är tagen och redigerad med min iPhone. Rätt nöjd är jag nog.
Gote Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Satan vilken promenad det blev. xD Långpromenader ftw! 😉
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 En snygg tjej som jag bara är kompis med på fejan men inte i verkligheten la upp en bild där hon blir tagen på fittan genom strumpbyxorna. SEXEY Du borde kontra med en bild där du blir tagen på kuken genom dina y-frontingar. OBS: Det ska inte va du som tar. Läser ifatt 7 sidor.
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Man är fan rätt svensk ändå.Sitter helt själv i lägenheten å tycker de är fett skönt! Clara drog till västerås och mina föräldrar har dragit hem igen. 😉 Do er inte svensk Do er bron.
Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Hej mitt namn är Gote och Pico och vi gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. 😉
Memphis Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Do er inte svensk Do er bron. 😉😳 haha. Första gången Saddam skriver så. 😛
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Å vad jag ÄLSKAR kåta BRUDAR som inte har nån känsla för privatliv på fejan 😉 Länkar?
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Och firestarter är ju lätt prodigys fetaste låt 😉 Japp. Och den där trumloopen startade väl nästan en egen genre, om det inte var några andra som var före med det tricket, vad vet jag, är inte så insatt.
Recommended Posts