Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag vetefan hur bra jag är längre. Satte en kickflip en gång förra sommarn. Men jag lär väl kunna lära igång mig igen ganska fort.

Pallar inte dra till Uppsala, ni får flytta hit 😮

Synd att det är så dyrt att skejta.

Soft! Vi får lägga oss i hårdträning alla tre under sommaren och sen ha en rendezvous till hösten.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Soft! Vi får lägga oss i hårdträning alla tre under sommaren och sen ha en rendezvous till hösten.

Jag har ju ingen bräda...

Postat
Men du är ju tät så köp en!

Ja men snål! Och det känns lite för ovärt att skejta själv om man är 20, okej om man är 12.

Postat
Nja, men så kommer dojorna gå sönder rätt fort, och det är 800 till.

Men då kan man ju bara ha skitskor. Jag har beställt nya, kommer skejta i mina gamla.

Postat
Men då kan man ju bara ha skitskor. Jag har beställt nya, kommer skejta i mina gamla.

Jag har inga skitskor tyvärr. Har två par halvslitna Adidas som jag växlar.

Postat

Jag har en stor skejthall typ nära, Area 51 heter den. Funderar på att dra dit en del i sommar och lära mig ordentligt, har ju bräda.

Och så en longboard på det. 😮

Postat

Sitter vid nya datorn =)

Hade rejäla dropouts till en början, och kände mig tveksam om jag ens skulle försöka koppla in ett ljudinterface... men sen optimerade jag lite, stängde av hårdvara som inte kommer användas etc. Nu har jag stresstestat lite med flera flikar med flashtyngda sidor (3 videos bland annat) och dropoutsen är borta. Ska fortsätta testa en stund imorgon också innan jag lägger nån beställning, men det verkar lovande.

största skillnaden är dock att det är bättre skärm på denna, vilket innebär högre upplösning och mindre text 😮

måste använda zoom-funktionen xD

Postat
största skillnaden är dock att det är bättre skärm på denna, vilket innebär högre upplösning och mindre text 😮

Raderar den en massa text eller höhöhöhö

Nämen bra.

Postat
Va göru memphan? 😄

Haru en bräda till mig? 😄

Ja, nä, sitter bara och dricker thé och surfar runt på städer jag vill besöka. 😄

Och jo, jag har en bräda till dig. Fast truckar får du fixa själv.

planka.jpg

😳

Postat (redigerat)

Hon fransyskan som jag bodde me i förra lägenheten kom från Rouen vilket verkar vara en ball stad, gammal och mysig typ!

21367127_80571c005d.jpg

houses-cc-sarutora.jpg

Redigerat av Memphis
Postat

Rouen est une commune située au nord-ouest de la France et traversée par la Seine. Elle est le chef-lieu de la région Haute-Normandie et du département de la Seine-Maritime.

La ville compte 108 569 habitants et sa communauté d'agglomération 493 382 habitants. Son bassin d'emploi, le premier de la région, avoisine les 750 000 habitants.

Var hon snygg?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.