Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Inte direkt, vi var väl aldrig direkt på några häftiga ställen. Iofs så kan du ju gå på små halvruggiga bakgator i Soho, där ville jag gå men inte min mamma och syster.

Men vadå, är inte din syrra cool som gillar sånt?

Jag ska ju åka med min familj så jag lär ju vara lite begränsad men ändå kunna påverka lite...

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)

Som Dinkis säger så har Junkyard bra skit. Har flera bröder som skejtar och som e stammisar där. Så inte Stadium iaf. 😄 Jag har haft en bräda länge men inte kunnat skejta på snart 2 år pga av att jag fick nageltrånget.. 🙂 Men om det läker bra nu så ska jag fortsätta igen till sommarn!

Redigerat av Memphis
Postat

Jag köpte iofs mina brädor på Stadium, men inte de sugigaste då. Shuvit. Dög och var billigt. Vore kul att skejta lite igen, fast så var ju iofs aldrig själva skejtandet det roliga, det var att hänga med polare.

Postat

Såg Sherlock Holmes nyss och den var ju rätt mediåker. Förutsägbar, klyshig och inte så rolig som väntat. >:F Men musiken var fet, den lade jag mest intresse till, var ju Zimmer bakom rattarna. 🙂

Postat
Jag köpte iofs mina brädor på Stadium, men inte de sugigaste då. Shuvit. Dög och var billigt. Vore kul att skejta lite igen, fast så var ju iofs aldrig själva skejtandet det roliga, det var att hänga med polare.

Dom ska bygga nån skejthall typ här i uppsala tydligen, då får pazo lära sig så kan du komma hit så kan vi vara coola och hänga med våra brädor.

Postat

Jag har lite bekanta typ som skejtar men känns inte som man bara tja ska vi skejta eller. Mest för att jag ska ha något att göra, sen när man är lite duktig kan man ju åka runt och cruisa och hoppa lite, mest det jag vill göra.

Postat
Jag har lite bekanta typ som skejtar men känns inte som man bara tja ska vi skejta eller. Mest för att jag ska ha något att göra, sen när man är lite duktig kan man ju åka runt och cruisa och hoppa lite, mest det jag vill göra.

Viktigt är också att kunna alla termer. Har du spelat mycket skejtspel?

Postat
Ja du får ju så klart också komma, tänkte inte på dig mest på grund av avståndet. 🙂

Ålrajt. 😄 Jo, det e ju en bra bit. 🙁

Postat
Viktigt är också att kunna alla termer. Har du spelat mycket skejtspel?

Om jag har! Mina favoritspel. Kan allt om noseslides, taleslides, eggplants, melons, benjihanas, etc. Airwalk har alltid varit en favorit.

Postat
Om jag har! Mina favoritspel. Kan allt om noseslides, taleslides, eggplants, melons, benjihanas, etc. Airwalk har alltid varit en favorit.

Det viktigaste att kunna är streettricken, alltså i första hand slides, grinds och flippar. Och så hur man brukar förkorta dem, typ "front lip" istället för "frontside lipslide" och "heel" för "heelflip" och "treflip" för "360 flip" osv. Då är man coooooooool.

Postat

Grindning verkar jobbigt för jag läste att man måste smörja in med vax först. Sen blir jag glad om jag klarar en ollie och överlycklig om jag sätter en kickflip.

Postat

Kommande veckan:

Måndag: BSA konjugering (om QC har löst analysproblemet). Övning i hjärt-lungräddning.

Tisdag - torsdag: Mer BSA-konjugering.

Fredag: Förmodligen en jävla massa alikvoteringar och en hel del frisläppande av produkter. Sen sätta sig på tåget till brorsan.

Lördag: Springa i göteborg

Söndag: Åka tåg tillbaks till köping.

Sen veckan därpå kommer lönen 🙂

Postat
Grindning verkar jobbigt för jag läste att man måste smörja in med vax först. Sen blir jag glad om jag klarar en ollie och överlycklig om jag sätter en kickflip.

Måste och måste, det blir enklare, men det går utan med. Stearinljus funkar bra.

Lära sig olla är bara att nöta och nöta och nöta. När det sitter ska det kännas helt naturligt, man ska bara behöva hoppa så blir det av sig självt en ollie vare sig man vill eller inte. Kickflip har jag aldrig vart så bra på.

Postat

de har en skateboard som transportmedel till toaletten i brorsans replokal. har haft ett par nära-döden-upplevelser på den efter några öl.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.