Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 närrå, din dator kanske. 😮 Som sagt, sova här, gonatt. 😏
Fidden Postat 5 april 2010 Trådstartare Postat 5 april 2010 jag saknar rim och reason, så jag kan varken skriva texter eller göra musik.
Overkill Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Satt och kollade på teve i typ 6 timmar igår med pappa. 😉 Kollade typ fyra avsnitt på Criminal Justice.
drloop (oregistrerad) Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Har gjort en A/B test denna morgon för att utröna hur mina prylar står sig. Tänkte jag kunde delge den här i den långa skitsnackstråden också. Brukar vara lite mer aktivitet här. https://www.studio.se/index.php?showtopic=75527 Switchar mellan en helt digital ljudkedja och en analog med mitt M-Audio 2496 och en billig Behringer UB802 mixer. Normaliserat och byter i otakt i ljudfilen. Någon som kan säga vilken som låter bäst och när jag switchar?
Overkill Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 jag hittade en t-shirt som vart borta aslänge. den var visst hos pappa
Fidden Postat 5 april 2010 Trådstartare Postat 5 april 2010 en klasskompis från gymnasiet började alltid alla ord med stor bokstav när han skrev. otroligt irriterande.
Pazo Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Jag måste göra texten mindre varje gång jag går in i forumet för jag råkade göra det en gång å då tyckte jag de var rätt skönt. Sen när jag stängde ner å sen öppnade forumet igen så vare vanlig storlek. Å då tyckte jag de såg stört stort å klumpig ut så jag zoomade ut texten igen. och så gör jag varje gång jag stägner ner å sen öppnar igen. Samma sak med hotmail.
Fidden Postat 5 april 2010 Trådstartare Postat 5 april 2010 nu ska jag handla och gå och handla. kaffe först 😉
Recommended Posts