Fidden Postat 4 april 2010 Trådstartare Postat 4 april 2010 har ingen aning vad som menas med eggy weggs. google tror att det har nåt att göra med clockwork orange, men den var det ju flera år sedan jag såg.
SadamJR Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Men kom igen nu. Eggy weggs. En författare som borde ha haft nobellpriset. Äggen förekom i den av hans romaner han själv lär ha tyckt sämst om.
SadamJR Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 har ingen aning vad som menas med eggy weggs. google tror att det har nåt att göra med clockwork orange, men den var det ju flera år sedan jag såg. BINGO.
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Nu har jag käkat grillade revbensspjäll med coleslaw och pilsner! Dags för en tupplur.
Overkill Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 The Gaga Law: (RAH)² (AH)³ + RO (MA + MAMA) + (GA)² + OOH(LA)² = Bad Romance
Pazo Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Hallelujah Texas style Parody - HillBilly Brothers 😄 🙂😄 :D 😄 😄
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Håller på att spela in en liten låt men så separ det hela tiden och tonerna hakar upp sig!!!! SJUUUUKKKKKTTTT STÖRANDE!!!! OCH DÖDAR MIN LUST ATT GÖRA MUSIK!!! GÅR INTE ATT SPELA TYP::!!!!!!! FFS!! 😄
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Jag har ingen teve heller Då får du vara med i våran klubb.. om du vill.. 😄
Neosus Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Då får du vara med i våran klubb.. om du vill.. 😄 Gärna *tihihi* 😄
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Kewl. Jag har inte körkort 😄 Jak gila dig endååååååååååå 😄
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 (redigerat) Är din dator keff eller vadå josef? Grejen e att det blev så efter flytten. Alltså efter jag dragit ut alla sladdar och satt in allt igen, och då funkade det först inte alls eftersom midi-interfacet var tvunget att sitta i något visst USB-uttag så kan ha me det att göra. Kanske e nått annat uttag som e det rätta. Eller så installerar jag om drivrutinen. vet dock inte vart skivan e.. Känner mig lite som debatt just nu... xD Redigerat 4 april 2010 av Memphis
Recommended Posts