Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
MÄH! Den filmen ja! 🙂 Trodde ni sätt den. Var några år sedan nu, sjukt flummiga var vi. 🙂

Oxå kul. Har aldrig gillat den låten, men här lät den ju riktigt bra. Var det du som var gunslingern

drloop (oregistrerad)
Postat

Grilldags!

Postat (redigerat)
Oxå kul. Har aldrig gillat den låten, men här lät den ju riktigt bra. Var det du som var gunslingern

haha, ja, var jag. 🙂

När min storebror sökte sin lägenhet så hade hans hyresvärd sett den filmen när han sökte på hans namn och när jag var och hälsade på honom i helgen så träffade jag hans hyresvärd som sade, "-Ah, det är du i tunnan i hillybillyfilmen" 🙂

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Kul filmer memphis. Finns det fler?

Kul att du gillade. 🙂 Man har inte roligare än man gör sig som man brukar säga. 🙂 Får ju bjuda på sig själv. Nä, finns inga fler.

Redigerat av Memphis
Postat
Herrejävlar! Nästan 3 mil??!? 🙂🙂

Grymt Fidden. 😄

mitt rekord är ca 11 mil på en dag 🙂

Postat
mitt rekord är ca 11 mil på en dag 🙂

eeehhhh.. 🙂 Det e typ så långt jag cyklat under min livstid.. xD

Postat
Nu så...

Just ja, grattis till 30k. 😄smiley-greet001.gif

Du skulle ju kunna ta och fira lite... med 2 kilo kyckling tex. xD

Postat (redigerat)
jag längtar till den dagen då radiotjänst hälsar på.

Skaru bjuda dom på kaffe då? 😄 Ja, alltså, inte kaffe PÅ dom, utan vid sidan av?

Redigerat av Memphis
Postat
Skaru bjuda dom på kaffe då? 😄 Ja, alltså, inte kaffe PÅ dom, utan vid sidan av?

ja! och så skulle vi sitta och diskutera livets stora frågor som exempelvis varför man inte har tv i dagens läge.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.