Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Jag är född -73 såatte.....

Gå LÄGG ER SNORUNGAR! 😛

...eller nej alltså 😄

😄😄 :D 😄

Postat

Radiotjänst ringer på dörren och frågar: "Du har inte betalt TV-licens. Säkert att du inte har en TV?" Svar: "Absolut säkert!" Så har man en 46-tums platt-TV med hemmabio. :PpPPpppPPPpP

Postat (redigerat)

Okej, kom på en egen:

En islänning ropar och vinkar till sin polare längre bort: "Ser du mig?!" "Ja!" men så är det ett askmoln ivägen... :PpppPPpPPPPpp

guhu....

Redigerat av Memphis
Postat
Men jag har ju en jättefin samling med tysk hårdporr på VHS, orka gå in i hans rum för att kolla på det då.

Hårdporr är ute, det är mjukporr som gäller.

Postat

Telefonförsäljaren: "vill du köpa nåt fett dyrt?" "ja tack" så lägger man på luren ;pPppPPppPpp

Postat

"Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en masa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!"

Tydligen Fevens tacktal till nåt 2001.

Postat (redigerat)
Anna Bergendahl ringer-''This is my life'' Okej.. Så var det inte det ;PpPpPPPpPP

😛

Bob Marley säger: " I shot the sheriff", men! så gjorde han inte det. xDxxdxDXDXxDXXDx

Redigerat av Memphis
Postat
"Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en masa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!"

Tydligen Fevens tacktal till nåt 2001.

Postat (redigerat)

Ja, funderar faktiskt på nån film här. 😕

E ledig imorn och på fredag. 😳 helt sjukt faktiskt. 🤪

Men måste ju plugga förstås. 😑

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.