Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
DJÄVLA FITT G4S... Kom en extra räkning på hyran nu. 2700kr ska jag betala för att de fick för sig att komma förbi på en fest jag hade... FITTGRANNAR som fan ringer den skiten innan de snackar med en ens...

fan va drygt! ofta man inte säger till först och ber er sänka. 😳

stackars pazo juh. 🙁

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Från debatts tråd:

Själv tycker jag att det är ett himla tyckande överallt hela tiden.

Det tycker jag.

😳

🙁

Postat

Vi har ett annat system här för grannsamvaron förresten. Det kallas Störningsjouren. Den innebär att man blir vräkt utan förvarning om man för liv.

Postat

Värdelöst system isåfall. Här bör man första prata med grannarna innan. Annars får man en varning ifall folk störs, och vid upprepad procedur så kanske nån ringer Securitas och man får betala för utryckningen, fortsätter man efter det så finns det först då risk att bli vräkt. Men här bor ju bara studenter så typ alla för liv om sig så det e lugnt. 😳

Postat
Hur lång är du och vad väger du?

Det har du frågat förr. Och då skojade jag om att jag vägde 120kg och var 1,50m. 😳

Som tur e så är fallet inte så. 🙁 Väger runt 75 och är 1,84 typ, liksom normala värden bara.

Har gymmat i 3 år nu så börjar komma i god form känner jag, saknas bara joggande.

Postat
Det har du frågat förr. Och då skojade jag om att jag vägde 120kg och var 1,50m. 😛

Som tur e så är fallet inte så. 😄 Väger runt 75 och är 1,84 typ, liksom normala värden bara.

Har gymmat i 3 år nu så börjar komma i god form känner jag, saknas bara joggande.

Jaha. Trodde att du var värsta muskelpaketet. Då är jag nog starkare än du, fast jag inte tränar.

Postat
Jaha. Trodde att du var värsta muskelpaketet. Då är jag nog starkare än du, fast jag inte tränar.

Jag e allt muskelpaket ska du veta. 😄 Kom hit te gbg så battlar vi på gymmet då! 😛

Postat
Jag e allt muskelpaket ska du veta. 😄 Kom hit te gbg så battlar vi på gymmet då! 😛

Det kan bli en jämn match. Skiljer ungefär lika mycket i år som i kilon.

Postat (redigerat)
Det kan bli en jämn match. Skiljer ungefär lika mycket i år som i kilon.

😄

Säg tid och plats bara. 😛

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Nej minsann, film var det ju! Denna:

BlackHawk.jpg

Främst eftersom det är Hans Zimmer som gjort musiken. 😛

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.